2024年3月29日 星期五

IB投資系列:商家佬冇死錯人,係冇良心!

 以前在漁村買保險,以為有保障,直至「歪芺」去了公立醫院做小手術,只住一日,幾差嘢都唔使,竟然冇得賠,原因是跟生育有關,但如果唔做,有可能病變,有其他健康問題。我理解人工受孕當然自費,難道跟生育器官的病一概不賠?我當然可以攪大件事,保險公司一定要賠,但我又何必為一千幾百搲爛塊面?

跟住我查考,保險索償不是以醫學定義,而是有佢自己嗰套,癌症要擴散至其他器官才能索償,心臟搭橋手術要用指定導管才能索償,有癌症等擴散才醫麼?我豈能決定醫生用甚麼導管?(咁即係冇得賠,擴散了、死了,才給你帛金)

總的來說,商家佬要穩賺,保障你從來都不重要。

(10萬美元上火星,真係唔貴,不過在大氣層爆炸,或太空事故,一定九死一生,簽了生死約,點都唔關佢事。沉船都有得救,太空災難一定死硬。)

(高性能車,永遠都係主觀感覺良好,沒有實際用途,俾你上高速公路,英國咪得70英里,我架Yaris又好、法拉里又好、林寶堅尼又好、Aston Martin又好,一概行70,如果只係燈位最快標出,要俾多咁多錢,值唔值?)

(賭場賭大細,1賠1,但贏概比率低於50%,故磨爛蓆必輸到貼地。)

(一塊麵包,至少七種添加劑,最緊要賺到錢,你死你概事。其他食物也是一樣。機械潤滑油(植物油)、動物飼料(麥皮)都被騙食咗咁多年,冇心臟血管疾病才奇。)

(營養一定由食物中吸收,營養品、保健品只不過自我感覺良好,沒有實際用途,實驗室証實有的,唔代表食落肚一定吸收到,發揮到功能,輕則冇用,嚴重甚至有害,最緊要賺到你錢。)

(醫藥一定保你,咁你太天真,西方醫學已是商業活動,讀過經濟學都知,企業成立的目的是利潤極大化,即係錢,唔係你概健康,故化療死亡率是高過唔做。中醫可以嗎?你知道中藥在天朝點生產,你就知唔醫死你算偷笑。)

所以投資係好難避免不良企業,唔係佢賺唔到錢,而是從商必奸,盡其量煙毒股、賭博股不沾手。如果有良心才投資,基本上不必投資,因為早早執Q晒!

(有邊個企業唔係滿手鮮血,只要做得唔好太離譜便算,記住冇人有水晶球,一堆股票、債券、基金,賺錢多於蝕錢,就可以。)

(林偉駿是有良心的老闆,759也賺不到錢,現實就係咁殘酷。佢工作太辛苦,仔女分擔不夠,所以咁早死。)


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...