2024年3月10日 星期日

大不列顛最便宜汽車防盜(一)

 大不列顛每日都有人偷車,雖然汽車防盜系統已經很強,Keyless已可鎖晒成架車包括油門,但「道高一尺、魔高一丈」。

賊人只要用儀器設備,在你屋外搜尋屋內車匙信號,另一賊人已可解鎖,開車走人。


有的人會用軚盤鎖、波箱鎖、油門鎖、車轆鎖之類,甚至有人用單車鎖扣死軚盤,也是可以,由於要破壞這些鎖,一定會多用時間、製造噪音,令偷車被捕風險增加,在取易不取難的因素下,有麻煩野的車變得安全。

不過麻煩野是雙刃刀,麻煩賊人,也麻煩自己,咁又何必呢!既然知道賊人犯案的方法,就一定要源頭處理,最基本唔好買太貴、太吸引力的車,另外被偷熱門車,也要避免。

福特的Fiesta多人用、多人偷是合理,賊人要易手也容易,Range Rover、BMW等名貴車也要避免。

另外保護車匙信號,也是關鍵因素。


要隔絕車匙信號,關鍵就是金屬,早前有個friend買樓附近有高壓電纜,我叫佢用錫紙封晒啲窗,可保平安,但係咪要買這些樓呢?

為了保護車匙信號,我試過用錫紙封住保鮮膠盒,又試過用兒子的金屬錢箱,均告失敗,唯有直接用錫紙包住,才成功,可謂最便宜汽車防盜方法。

網上也有Key signal blocker,有限錢。如果架車十幾廿萬,少少功夫都唔願花,失竊又怪得誰呢?

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...