2024年3月3日 星期日

移英日記(135)客死異鄉

 最近收到一個不幸消息…


本來每日睇新聞,日日有人死,已經麻木,但這是香港人,而且細看資料、位置,竟然是睇牙醫時認識的港人家庭一樣,知道大事不妙,但又沒有通訊資料,只有通知教會跟進。

原來死亡跟我們是如此接近,我也幻想,倘若發生在自己家庭,咁我地仲留唔留在英國呢?好大機會返回原居地,即使那裡變成怎樣,也難留在傷心地。

行人、單車是擁有道路優先使用權,法例是保障弱勢族群,如果單車在前,我地駕車也只能尾後保持距離,沒有絕對安全條件下,絕不超車。重型車對細車也是一樣,但大車盲點多,大不列顛又經常天陰陰,天黑街燈也會較暗省電,尤其是破產或將破產的城市,有壞唔換,或延遲維修,令道路危險增加,故即使日間,駕車也會開著Led大燈,以策安全。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...