2024年3月18日 星期一

真係唔知「鄉講」變成點?

 我地這些移英講人,從來不是仇視「天朝」、「天朝人」、「天朝語」,以前在「鄉講」,大家都只管搵錢,甚麼政治,係冇人理,那時見到「長毛」等人示威,我地甚至異口同聲反對,話佢阻住地球轉、阻住人地搵食。當年,「呂排」獲冠軍,我們也自然感到快樂。


後來即使某些Leader對鄉講有意見,也只是口講,並沒有具體行動,仍然「河水不犯井水」。


某Leader更無安檢走進人群,用漁村話跟巿民溝通,更有巿民突破保安與之握手,滿有自信,跟那些要帶埋航空母艦,幾千Police部署,Army戒備,成日話「講毒」,成日驚被推翻,咪玩喇!鄉講人只懂搵錢,對政治完全冷感,你俾佢搵到食,那理邊個做大佬!

(以力服人者,非心服也!力不贍也!)

反之,倘若你令人搵唔到食,正所謂:「阻人搵食,猶如殺人父母」,攪到民窮財盡,人們仲要多謝你、支持你嗎?

(東升西降,呃倒別人麼?有投資都知是謊言。)

當朝者有冇探討點解啲人會走到這一步?真係「講毒」麼?大家都知唔係,只因當朝者沒有兌現承諾、變本加厲,不肯聽意見,亦不接納反對聲音。

(「納髮會」並不是普通人可以進入的地方,進入已經犯法,破壞公物也是犯法,咪按法律要求定罪即可,好像記者入了去採訪,罰1000、1500元,破壞公物,要維修,更換玻璃、清潔費,按破壞程度,罰幾千至幾萬都係要的,但如果要坐幾年,真係過重,對現時社會氣氛冇幫助。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...