2024年3月20日 星期三

善用豐田混能車剎車充電

 豐田混能車在引擎運作有多餘動力,會自動充電,甚至剎車,也會將動能回收充電,不過當電池充滿,失去動能回收制動,咁落斜的減速的責任,便由剎車皮承擔,有機會令剎車皮過熱,減少或失卻剎車功能,造成危險。

自動波車除了D波,也有落斜專用的B波,如果混能車電池未滿,落斜照用D波,用動能回收減速,又可快速充電,但當充滿電,就應轉做B波,用引擎制動,減低車速,避免過度使用剎車皮。


用B波落斜,雖然係浪費,但由於電池已滿,一邊充一邊放,實在冇辦法,始終混能車的電池不能與電車比較,安全才是最重要。

我自己一有機會就用EV mode(純電模式),雖然知道一入直路加速就會自動變回正常模式,但也讓電池經常有空間,到有機會充電也不必用B波,造成浪費。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...