2024年3月18日 星期一

IB投資系列:不要輸錢最重要

 股神巴菲特曾經講過投資法則…


就是不要輸錢。

我們都知:「輸錢皆因贏錢起」,個心洪咗,判斷能力、危險意識大減,往往是最危險的時候。

有的人在這個時段,透過投資加密貨幣、英偉達等,已經贏了一層英國樓,「有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場」,我就晨咁早放晒啲貨,見財化水,還晒日圓,去槓桿化,息差都冇得贏,今個月埋單大約都係三皮,Right move睇樓,都係得個睇字,人地已經賺了一層樓,確實有酸溜溜的感覺。只因我知道幕後玩家隨時會收網,但唔知幾時,一旦收網,你係走唔撤,場內交易時段,你當然可以用巿價斬倉,但幕後玩家在你睡覺的時候做野,場外交易跌到反艇,一覺醒來都唔知點算。

股神巴菲特話最緊要唔好輸錢,所以之前借日圓賺息差,都係一年賺十幾萬港紙,平均一個月一萬鬆少少,因為錢係借,要穩賺才夠安全,美元放在IB有4.83%,買短期美帝國債五厘幾,冇得輸,唯一風險是怕日圓反彈。所以一有風聲,就立刻走晒!

「各有前因莫羨人」,每一個人承擔風險程度是不同的,在大不列顛是沒有菲傭這回事,孩子一定要大人照顧,一個人工作是不可能三個人食飯,故此投資變得十分重要,也要小心謹慎。

(教會某姊妹提議我們考慮去利雲斯頓Livingston置業,位置界乎愛丁堡與格拉斯哥的小鎮。有車有駕照當然冇問題,但「歪芙」冇駕照,真係頭痛,如果我拉柴,住到山旮旯,咁點算呢?)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...