2024年3月19日 星期二

IB投資系列:走資要快

 最近某地Article twenty three出台,要預早部署。


如果「意圖」都可以定罪,聖經中,耶穌都指出淫念=姦淫、憎恨=殺人,不過只有全能的神才可判定,因為神睇透人的心思。在人間法律,如果意圖顛覆=顛覆,諗吓都有罪,咁真係好危險。


我地好多鄉講人都用緊漁村IB,要急急開IBUK,用緊HSBC,都要轉去Wise,再轉其他離岸戶口。

Wise係好用,兌換貴過IB,平過銀行,但IB提款每月免費只有一次,電滙需時,故急用也用Wise。

最近我買車,用銀行是俾唔到咁大條數,一定要電話再三確認,避免電騙,但反而用Wise,就輕易5秒過錢俾「西豐田」買車。
但方便是兩刃刀,若有黑客操縱了戶口,也可輕易過走戶口所有錢,加上沒有存款保障,一旦倒閉,血本無歸,故此只會作為中途站。

用電話投資、處理財務,一定要開VPN,並避免使用公眾網絡,用某水果手機及face ID等等。

遲些去德國旅行,我會先在IB兌換了歐元,再存入Wise,以應付酒店、交通、入場等使費,當然用Wise也可兌換,只是個價冇咁靚,帶住張實體Visa咭,或加入apple銀包,輕鬆出遊。

(在app內可設定付款方式、限額,就是遺失,也可凍結張卡,減少損失。)

今時今日,要走佬,只要Wise戶口有錢,所有付款都會即時滙率計算,簡單方便。

(走佬要用走佬戶口。)

(時代唔同咗,真係唔好搏!)
(點擊開戶)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...