2024年3月22日 星期五

移英日記(139)除了一走了之,仲可以點?

 某地已走到今日…


我記得年輕時睇過暴力漫畫「北斗之拳」,拳王就係透過恐怖來統治,順我者昌,逆我者亡,邊個可以打敗拳王,救世主是誰呢?
(獨裁者並非要殺晒所有人,因為剩返佢自己都冇意思,但透過對付反對者,讓恐懼傳播開去,方便統治。)

(面對強權,也不後退。)

但想極唔明,漁村幸福排名會低於天朝,原來曾經擁有而失去,就好像富有過而貧窮,對比一直貧窮,當然前者較慘…


如果係從未試過擁有,按理唔會咁痛苦…


(「轉身去,未悔疚。」)

有冤無路訴,唯有找包公?

(包公廟都封埋。)

一走了之,好似不負責任,但又可以怎樣?

(去排20的地方,應比排86的地方,開心一點!)

(咪估到真實成咁。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...