2024年3月7日 星期四

大不列顛平、靚、正好車

 我去到歐洲,都唔買歐洲車,大家都明點解,第一,省油,日本車是完勝。第二,小麻煩野。

日本車的推介,總離不開豐田、本田,再加多個日產,日產被收購,也融入了歐洲技術,不過佢概e-power,始終比不上豐田、本田的hybrid省油,因為引擎只用來發電,全用電動摩打推動,動力經過轉換,造成浪費,其實引擎只有怠速的時候食油,最有效率的時候,能夠由引擎直接提供動力,這才最省油。

大不列顛平、靚、正日本省油hybrid推介,除了豐田、本田,我推介冷門的Suzuki Swace,1800cc混能,CVT無段變速波箱。


因為Swace的引擎、波箱都係豐田,甚至車內設計,都跟Corolla差不多,但價錢卻有很大折讓,咁點解唔買部平呢?


留意上圖是Swace,下圖是Corolla,除了軚盤牌子,兩架車有甚麼分別?



再比較用料,引擎係一樣,CVT係一樣,可能電動摩打不同,但整體佈局真係差不多。

當然引擎、波箱、內裝一樣,不代表兩架車一樣,就好像買手提電腦,聯想、HP、華碩都係嗰D料,但每部機也不同。每部車的調較,都有不同取向,製車經驗尤為重要,也決定部車耐用程度及表現。

(「Honda的價錢、BMW的享受」,講就幾好聽,唔好貪得意買歐洲車,黎到大不列顛,留番個錢更重要。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...