2024年3月23日 星期六

燃油車發威,電車企埋一邊

 最近日產推出1500cc渦輪增壓引擎,一個人可輕易提起,真係黐線!(真唔真?定係假新聞?)


電車成日話環保,讓人俾更多概錢,這個謊話也扼唔到幾耐…

由於電車重,輪胎損耗更快更大,充電池廢棄,發電廠等,全部都係污染。

(某電車老闆更被爆長期吸毒,都唔知佢點攪。環保不過是騙局,佢撘私人飛機的碳排放,已經是天文數字。)

(豐田章男指出電車並非唯一,環保要多管齊下,並會繼續研發燃油引擎。)

(日產及本田也聯手,技術也會合作,威脅豐田一哥的地位。)

(歐盟修定規矩,蘋果都要跪低,何況特斯拉?)

(特斯拉高峰期巿值係豐田的四倍,今日的差距已經拉到好近,豐田章男果然係真正的造車人,我怪錯了他,話佢冇全力發展電車,冇買豐田股票,我也自食其果,錯過股價的上升。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...