2024年3月26日 星期二

移英日記(142)公義不一定今生可以看到

 最近我重看「包青天」一回,雖然知道這劇集不過是小說「七俠五義」改編,並非歷史事實,但仍然大快人心,吐一口烏氣。(如果今日法官係咁就好了)

(某移英弟兄說希望死前能見到公義,我坦白說當日猶太人都等唔到復國,也等唔到耶穌再番黎。)

原來人人心裡都想公義昭彰,所以某地的人去包公廟哭訴,並非他們無知,只不過現實世界的無情,令人唔知可以點做?

我地當然想有公義,但歷世歷代,不明不白受苦、遇害、慘死…又有誰為他們伸冤呢?如果所有的事都是即時報、現眼報、今生報,那麼死後又何需審判呢?

(這套三體,不容錯過!)

全世界任何自由的地方,那一個是白白得來?只不過前人付了代價吧!只不過有些地方俾了很短時間就得到,有些地方俾了四五千年都仲未俾完,不得不承認是一個受苦的民族。

(就算有再強硬的美帝總統,也不會改變某地方,就如制裁某國,也不能阻止某人繼續入侵,還永續權位。)

有些人希望救世主降臨,但有罪的人類永遠做唔到救世主,否則到那日,耶穌就唔需要親自作王了。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...