2024年3月23日 星期六

汽車要清潔護理,唔好太離譜

 有的車,真係好離譜,污糟到你唔信。

(雖然想向已故漫畫家鳥山明致敬,都唔使搞成咁!)

(被人畫上禁語,分分鐘惹上官非。)

我自己買車前做了一次護理…

佢俾埋套清潔套件,之後的工夫自己做…

(不同部分,用不同清潔劑,車轆、車鈴、車身、玻璃、座位、昆蟲屍體,真係好誇張。)

(以前用一支清潔劑便算,新屎三日香,咪用埋先算。英國人大部分自己唔會洗車,一係電腦洗車屋、一係俾錢人地洗、一係去油站俾錢射水。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...