2024年3月28日 星期四

移英日記(143)窮遊德國(一)

 又進入復活節假期,明日星期五,英國人稱之為Good Friday,耶穌基督受難日,所以稱為Good,是因為耶穌被釘在十字架,替世人承擔了罪,只要憑信心相信,就可領受救恩。

進入長假期,英國人都會外遊,一係本地自駕遊,由一個城巿,去到另一個城巿,一係去歐洲,好識享受。

我地也join埋另一家庭窮遊德國,book了廉航機票,也用便宜價錢book了酒店,因為他們在某酒店集團工作,可以用職員價,一星的價錢,五星的享受,預期會去布蘭登堡門、博物館、動物園、可能去埋猶太集中營等等,去德國,當然要飲德國啤酒、香腸、鹹豬手等等。

(Wise屬過渡性戶口,唔好當銀行,不能放太多。)

早早已在IB兌換了歐元入Wise,更兌現金,方便掃街,看看有甚麼街頭美食。某移英家庭也想我們帶埋佢兒子一齊去,因為他們做暫託動物生意,不能甩身,不過只因顧慮有特殊需要,而且彼此信任程度要夠才能,我們一個兒子已拉扯晒精力及情緒,去到外國,小朋友走甩了,或甚麼意外,怎賠番個仔俾人呢?又或者,如果關係熟到親戚咁,認我們做契爸、契媽,免費請埋小朋友去又何妨?

做善事,也要能力所及、關係到位才能。移英講人應互相幫助,之前遇害一家,教會也有慰問,我也俾了帛金。我想遲些兒子讀小學,我也不會允許他踏單車返學,車佢返學,點都安全許多。

(本來應低調些,但鄉講傳媒已經通晒天。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...