2024年3月5日 星期二

移英日記(136)危機意識要經常有

 其實去到大不列顛,本來我也想攪D小生意,買架貨Van,園藝、維修工具、金屬棚架,反正以前在漁村也有撘架,又曾在吊船做高空工作,英國啲house,濕濕碎,高空工作我做晒,又何妨…但跟弟兄分享,冷淡回應。

原來他們買樓都買Flat,就係唔想打理,你竟然要他們日日幫人打理,咪玩喇!咁既然沒有支持,我孤掌難鳴,都無謂攪,專心投資便算。高壓水槍(洗車或洗屋頂)、吹風機(用來吹樹葉)我都有晒,日後倘若有機會買house,自己幫自己維修。


最近看韓劇「死期將至」,有很大反思,人沒有權去自殺及他殺,因為每一個人都要有chance,而每一個人也非僅僅為自己而活。

人只能自然死或意外死,自然死,我地都能理解,人有衰老基因,生老病死是必然的事。至於意外死,有天災、人禍,人犯罪後,地受到咒挫,自然有災禍發生,在地震帶居住,就有潛在風險…我都可以理解,如果在馬路駕電單車,風險已高過私家車,但可以開著車頭大燈,又要考牌,有一定路面知識,風險已經減少,但如果小朋友踏單車返學,佢地年幾輕,路面經驗不足,風險係極大,所以最近我地這邊發生的事,係不幸,但同時也沒有將風險控制到最小,將自己陷入危險之中。大車司機係有責任,但大車盲點極多,睇唔到也不出奇。

要讓自己安全,唯有將安全系數增大,股巿等冧巿才走貨,已經太遲了。買架較新的車,有路人及單車偵測,緊急自動剎車,自己唔舒服或唔夠精神,就佢絕駕駛。

(有人腳踏實地搵錢,有人借錢度日。阿Deep本身形象唔好,冇人喜歡,但佢已經醒了,講說話也有point,也落地,聽佢分享也有提醒及鼓勵,但有些人仲未醒。)

(冇錢生咁多個,養咁多隻狗,住咁大地方。)

(靠發債借錢維持,基建冇錢都唔肯停,最終變成行乞嗰個,冇人可憐!)

(有些地方已陷落垂死,問題有人會用一個大話冚一個大話,一個發債去冚一個財赤。)

(有的地方冇得玩㗎啦,有人在撤辣招封盤,隨他吧!危機意識薄弱,禍不遠了。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...