2024年3月25日 星期一

移英日記(141)BNO5+1已是最容易

 局勢變遷,人心思變,人人都想走佬…


綜觀各種方法,一係讀書、一係專才、一係投資做生意,BNO5+1已是最容易。

投資、做生意,除非你大把錢。

讀書,讀個文憑都兩年,兩年怎樣維生呢?又要有錢。

專才、專業人士,有個Friend以前在微軟做,去澳洲谷歌都請佢,話咁易去澳洲。做護士的,晨咁早就走了!

BNO5+1只需証明有半年生活費,或依親、住朋友那裡也可,落地申請NI號碼,立刻可找工作,酒店執房、做倉,一定請人,11.44鎊一小時,有的俾12鎊,你肯做,一定生存到。

鄉講以前係搵錢的好地方,唔好話冇錢,年年去日本又有錢,移民卻一個仙也攞唔出,只怪沒有危機意識,只管眼前即時享樂的惡果。如果「強迫金」可以用永久離開為由提取,100萬人走也不出奇!

(網上資訊都是真的,但不同城巿,使費也有分別,倫敦係首都,生活成本最貴,要4皮,我住的愛丁堡2皮鬆一點就夠,如果冇子女,不必考慮校區,兩皮內已足夠,最緊要個老婆識煮野食,這是我俾移民的人最重要的貼士,未結婚,揀女友,淨係識扮靚冇Q用,最緊要識煮野食,黎到英國的人一定明白。)

(某移英講人的一餐,一定無後悔黎英國,我就冇咁好福分。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...