2024年3月21日 星期四

移英日記(138)移民不過由一個籠搬到另一個籠

 雖然我知道人生在世都不會有真自由,移民只不過由一個籠,搬到另一個籠,但總有一個籠令你活得舒服一點。

美帝有真選舉嗎?你冇財力支持可以選嗎?傳媒都是控制在少數財閥手裡,幕後玩家要拜登做也可,特朗普做也可,視乎這一刻要做溫柔政策?還是極端政策?找合適的演員擔當,選舉大會、民調、廣告等等,即使邊個做已決定了,但一場大龍鳳都會做足,大家齊心演好台戲,令民眾以為有真選舉、真自由。

某些地方,也是演戲,只是啲戲太屎,完全扼唔到人,又啲人又話粉身碎骨要支持立法,主席應中立卻投票,營造100%支持,「孽瘤」更說如果早點立法就冇雨傘示威…。

(這些演員,啲戲太屎,人人都知唔係真。如果有荷里活級數,人人信以為真,以為可發表反對意見,引蛇出洞已經成功了。)


大不列顛出入要駕車,冇車冇駕照,你有出入自由麼?等巴士等到你發癲。食物平,但出街食卻極貴,質素也參差,你會被迫自己煮,冇錢也沒有出街食飯的自由。唯一我覺得教會是自由、敢於表白,有嗰句、講嗰句,按著正意分解真道。

每個地方都係籠,移民不過由一個籠搬到另一個籠,如果有些地方冇自由但搵到食,許多人仍會選擇留下,不過又冇自由又搵唔到食,咁做乜要留低?

(商店十室九空,企業紛紛結業,咁叫做:「由亂及治,由治及興」麼?)

(這些地方咁好,咪上多啲、食多啲,好快主懷安息。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...