2024年7月8日 星期一

IB投資系列:投資要靠自己不是靠別人

 用衛星上網於公海炒股,起初以為賺4780港元,臨收巿,標個尾會,最後賺5930港元,係意外。

郵輪衛星上網錢唔好慳,七舊幾水,買賣一次已回本。至於曾經有YouTuber在郵輪直播,要賺view數,對我來說都是一門生意,要拍好片,多人睇、多人訂閱,才能賺錢,甚至自己插入廣告,明明這些人自己投資都係用IB,又賣埋其他證券公司廣告,又VPN廣告,汁都撈埋,有幾富貴?我真係好懷疑。

(講自己幾富貴,咪又係搭雞棚,引人落疊。)

所以千萬不要信人,唔識投資就去銀行做訂期存款。

我真係唔明,點解會有人信?掂嘅人,佢姓甚名誰都冇人知,甚至都唔想人知,幕後玩家、金融家族,有幾多人會識?唯一解釋係:「利令智昏」,人太喝求發達。

財富是長時間累積,炒股,唔好話賺幾千蚊,俾你賺一皮,但成年才捕捉到一次機會,除埋每月得幾舊水,沒有意思。

教我釘板嘅師傅,教我唔好在意賺幾多錢,因為賺嘅錢係全年計,除番每個月,才是你真實人工,要長做長有,才有意思,俾你好高人工,返得幾日,跟人工較低,日日有工返,後者更有利。

其實投資都一樣,好嘅月份有幾皮,差嘅一個仙都冇,都係攞個平均數,如果唔係我早前就唔使重出江湖,去酒店執房,為嘅就係賺取時間要守到所持股票升番,人生活有成本,一個家庭就更大,責任更大更重,你就唔會all in曬冷。

美國淘金熱,邊個最賺錢?金你未必淘到,但賣淘金設備及牛仔褲,就一定賺到,亦最聰明。虛擬貨幣大熱,許多人都添置掘礦機,咁邊個最賺錢?你未必掘到虛擬貨幣,但賣運算能力好嘅晶片,才是真正贏家。

要投資,自己花心力時間做功課,資訊係重要一環,英文唔得咪睇翻譯,我都係咁低B,我都冇「富爸爸」教我(羅伯特清崎都冇,係佢自己老作),純粹係靠自己,這個世界冇人教你,教你嗰個都係搵你笨,基金佬、保險佬都係賺你佣金,理財策劃師退休後自己都要節衣縮食,還有面子接受訪問,厚顏無恥,咁先最可笑!汁都撈埋、雞碎錢都唔放過嘅人會教到你發達?唔好咁天真!係佢發咗好耐。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...