2024年7月23日 星期二

IB投資系列:4%計退休不可行

 最近我又聽到有人說4%法則去計出退休所需資金,最弊重講這個題目嘅人自己都未可以退休,怎有說服力?等我移英三流交易員講下喇!

首先你唔識投資,怎樣在低息、零息環境確保4%回報?再者不提取本金,只靠利息永續,本身都有問題,我好簡單咁講,英國通脹都十幾個%,我食開最cheap嘅麵包也由39便士,加至45便士,增幅15.4%,4%法則,食屎喇!(唔好意思,太粗鄙!)

要知道一個方法成功,背後有很多因素,好像以前漁村個套可以成功,因為那時那地經濟不住增長,只要努力工作,可以升職加薪,結婚生仔,可以請菲傭,夫婦一齊工作,不減生產力,累積到財富,生活素質也不住上升…

很多因素控制不了,一切便是空談。

之前我計算,一家三口在英國,每月需要兩皮,實際運作要兩皮半,如果計埋買車、旅遊等奢侈項目,20個月用了1球,平均每月五皮,點計呢?

學搏擊第一法則:進攻係最佳防守。如果你學我,晚上去厠所用電筒唔開燈,又或者某弟兄每次入油入少少…講真!慳得幾多,cut咗架車仲慳。我們當然不會亂使錢,但更要緊要賺更多嘅錢,係好市儈,但係事實。

我哋這些二等公民,不過攞最低工資,又扣IHS、又pension,再扣稅,一個月咪得皮半,就算你慳到每月用兩皮,個個月咪負五千,圍唔到皮㗎!

甚麼叫做退休?係唔使正常返工,就算嗎?好像某些富二代,由家族基金每月發放,甚麼都唔使理。我哋這些下等人永遠做唔到,即使唔使正常返工,也要積極投資,才可以維持生活。


我哋呢啲三流交易員,三更貧五更富,有時一日賺成皮,有時得幾百,半年冇收入都試過,賺多了不會太開心,賺少了也不會難過,因為我知道收入係成年計攞個平均數,唔係只係睇某一日,昨日賺四千幾,今日賺兩千幾,但點知幾時大冧巿冇錢賺,要預埋冇錢賺嘅日子,呢招叫做好天斬定落雨柴。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...