2024年7月6日 星期六

IB投資系列:老千才會教你發達

 人人想學誠哥、標基、馬斯克等成功人物,但若非天時、地利、人和三者互相配合,絕對嘅成功是不存在。又或者陰謀論咁諗,若不是得到幕後玩家嘅許可、恩准,有才華也未必有這些機會讓你上位。

多數有錢嘅人,或者一般人覺得略為成功、有錢嘅人,其實都係老千,或是溜走在灰色地帶嘅人,爭取點點冇被幕後玩家恩准嘅機會,這些東西,若非下三流手段,如何得到呢?你自己想下!

我都曾經俾錢去學投資,講緊都有幾皮,今日仍然俾「歪芺」責怪,基礎功法都係正路,但關鍵心法仍是在灰色,利用人嘅盲點,進行操作,一旦被發現,將要承擔法律責任,所以上課前已簽承諾書,不能公開所有內容,學員只有兩個選擇,已經洗濕個頭,一係照做,頭啖湯人哋都食晒,重有啲尾水,但有法律責任,一係蝕學費。

我並不是正人君子,賺錢嘅事,只要不違心、不犯法,我都會照做,信耶穌嘅人,從來不是好人,只不過是蒙恩嘅罪人,但係都有條底線,犯法嘅事,撈偏嘅事,如果係要做,我又何需窮到今日?都曾經心郁郁,但你唔係嗰啲人,你係做唔出,要做也做得比唔上人,要死都係死先,所以最後都係選擇蝕學費,唔做。

成功嘅人,會唔會教你?你何時見過誠哥、標基、馬斯克會開班授徒,真正成功嘅人,會有時間做這些無聊嘅事嗎?自己成功已經足夠,第八層嘅人係唔會容許更多人上到佢地嘅level,因為地球資源有限,不會容許有更多人分簿他們嘅利益,咁邊嗰人會教你發達?老千。

教我功夫嘅人,如果將所有功夫教識我,咁佢食屎咩!教變臉嘅師傅,如果將所有戲法教晒徒弟,咁多人都識,佢仲搵到食麼?

所以這裡不留言、不訂閱、不俾Like、冇披闖、冇課金…鐘意睇就睇,唔睇就get out,我鐘意寫就寫,一日三篇又得,成個月唔寫又得,做人瀟灑啲,到咗我這個年幾,重需要介意人點睇麼!

(誠哥已算有良心,問題你有冇讀懂佢嘅金句,佢這個level嘅人,一句說話都很有份量,唔可以太直接,你明㗎啦!巴菲特保留大量現金,已經好清楚。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...