2024年7月13日 星期六

IB投資系列:有料唔傳承,冇料專呃錢

 經歷過郵輪衛星上網,在公海投資,我明白投資嘅專注是十分重要,唔需要任何家庭責任,唔需要理會吃甚麼,去邊度,確實是一個優勢,但始終人要返回現實世界,我嘅投資又未至於成功到可以有管家、工人料理,說到底賺唔賺到錢係講機遇。

投資要用幾多時間?你從我網誌更新速度就可知唔多,但係也可以說唔少,好像炒日股,以歐洲時區計,一定係睡眠時間內進行,我唔會刻意較時間起床炒股,但晚上突然醒了,或去厠所,倒會撳一撳手機,有得炒就set好價錢等,冇得炒就繼續瞓覺,個人醒了瞓唔著就寫下網誌,夜深人靜,有邊個同我吹水?唯有自娛,又或未到價要等,又再寫。中文打字都係咁樣自學,以前正規用電腦,現在單手在手機打字,慢少少。

搭雞棚,我就唔使了,現在英國時間早上4:06


(真實嘅手機原圖,用單手入倉頡輸入法,今日係星期六,我半夢半醒以為可以炒日股,人都醒了,咪寫下網誌吹水…)

因為我唔理解,我嘗試代入搭雞棚者的心態,佢哋當然想成功,問題係點樣成功,股評人出名後,也可透過出書、上電台、電視台分享、辦課程、甚至有金主注資開証劵公司,靠收取佣金圖利,確實最成功嘅投資者、基金都係靠收取管理費。

(樓價急跌,「屍生」生意大減,但總比不上波叔個仔立即仆街,這就是收佣金與自己炒嘅分別。)

換言之,當中有真係識投資好像股神巴菲特又有,齋吹四萬點,亂咁噏當秘芨又有,正如我所說,識投資,要少成功容易,要大成功卻是困難,就好像學功夫,基本防身自衛容易,要做拳王,難了!再者YouTube 100萬view才賺五皮,「講冬話」有幾多觀眾?再者地道一點則只限漁村人,要出名,要觀眾多,應用天朝語,要國際化應該用大不列顛語,單單向漁村人,五皮都唔容易賺,仲要sell各種理財金融產品、証劵、VPN,差在直播未帶貨…汁都撈埋,好似乞丐咁。

得嗰幾皮,攪咁多場大龍鳳,一係好似講股佬,靠講股為生,不是真有投資,反正要申報自己冇持有該股票,以顯示所謂客觀性。一係好似我呢啲二打六,三更貧五更富,股巿一失威就要重出江湖,如果有輔助收入幫手,股災個心都定啲,也守得耐一點,除此以外,我想唔到其他可能性。真係掂嘅投資者,唔使講多,穩定賺得十萬八萬,都不屑日夜拍片、整片…view數唔夠,人工、皮費都蝕埋,嘥氣啦!

正所謂:「真人不露相,露相非真人」,咁簡單道理,竟然冇人明白,如果我有發達秘芨,誠哥用長和跟我換,我都會斷言拒絕,披闖俾嗰啲雞碎錢會有堅料?會唔會太天真?我學詠春,師傅未到死嗰日都唔會將最重要秘芨、要訣和盤托出,跟我學詠春都係徒然、嘥氣,我都係得二打六功夫,我都等唔到嗰日㗎啦!就是宗師唔去到臨死前一刻,也不肯將整套詠春錄影,留存後世,奈何冇氣冇力,手法、法度不夠精準,嘥氣!中醫、功夫,每代人都收起一啲,幾代之後已變垃圾。有料唔傳承,冇料專呃錢。這是民族悲哀!

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...