2024年7月25日 星期四

IB投資系列:日圓升、日股跌

 以前借日圓買美債、美股,不知幾爽,當時我借了大約四球港紙左右價值嘅日圓,兌成美元賺息差,個個月肯定送你一萬大元,如果啲錢用嚟炒美股賺到錢,更不止此數,月月都幾皮…

不過好景日子不會長久,我早早還晒日圓,去槓桿化,就是怕日圓升,現在終於發生…


1美元兌152日圓左右。升得算急,一波完了,另一波又嚟,日本央行應該做緊野,加上美帝科技股跌,造成連鎖效應,日股也下跌。

我現時只有少少地借日圓買日股,避了滙率風險,但日股跌,也造成損失,五大商社也跌,也有蟹貨,只有房托由於係收息,守備力強,升跌不會太大,房托有4厘息,我IB孖展借得少,要俾1.5厘,息差也賺2.5厘,隻股票唔掂,咪放喺度,錢都係借,收息係額外賺,冇所謂,如果個價有升咪放咗去,完美示範:息差、價差、槓桿嘅投資方法。

你賺到錢,唔使請我食飯,蝕了錢,也無需怨我,X我老母,賺到錢係你嘅本事,蝕了錢係功夫不足,我住喺英國,日本喺地球另一面,日股我係冇精神睇嘅,係去厠所順便撳幾個制操作,你地身處漁村,又經常去東瀛,嗰邊情況及資訊,應該更清楚了解,更有條件去炒,但需要多做功課,錢唔會由個天跌落嚟!機會永遠留俾準備好嘅人。

(敵人露出破綻,你都冇能力使出致命一擊,有甚麼意思呢?捉到鹿都唔識得脫角,有甚麼意思呢?)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...