「私己然」決定下台,不過唔好以為「賓含」做首相會好,「私己然」係衰,但為爭中間選票,唔會太過份,當然呢招吃力不討好,流失選票。
「賓含」在剩餘時間做唔到幾多野,只會加稅、加福利、保選票,手法更極端,「嬰國」監生俾佢哋玩死!
「嬰國」自「脫勾」以後,十年換七相,並未好過,以為黐埋「尾國」有著數,點知「尾國」照加關稅,以為黐埋「天朝」有著數,點知大使館咁少事都攪唔掂,訪問「天朝」,受到冷待,周圍都冇朋友,咁點攪呢?
「嬰國」唔好,在這裡生活嘅人又點會好,某些移嬰講人都自嘲!
「私己然」決定下台,不過唔好以為「賓含」做首相會好,「私己然」係衰,但為爭中間選票,唔會太過份,當然呢招吃力不討好,流失選票。
「賓含」在剩餘時間做唔到幾多野,只會加稅、加福利、保選票,手法更極端,「嬰國」監生俾佢哋玩死!
「嬰國」自「脫勾」以後,十年換七相,並未好過,以為黐埋「尾國」有著數,點知「尾國」照加關稅,以為黐埋「天朝」有著數,點知大使館咁少事都攪唔掂,訪問「天朝」,受到冷待,周圍都冇朋友,咁點攪呢?
「嬰國」唔好,在這裡生活嘅人又點會好,某些移嬰講人都自嘲!
今日世界嘅現象,令我想起「幽遊白書」嘅反派角色:左京。
今日有個「傻佬」做緊同樣嘅嘢,佢賭甚麼都贏,甚麼生意都贏,試射火箭幾乎破產,最後俾佢成功,攞埋NASA合約,生意涉及火箭、上網、AI、電動車、社交媒體等等,財富累積全球第一,背後真正嘅意圖,係要飛往火星,甚至殖民。
有錢佬諗嘅嘢唔係我哋凡人所能理解,如果佢哋只有凡人嘅思維,就只有凡人嘅財富,因為財富一定與個人嘅認知、思維匹配。
左京做甚麼地下生意,根本係沒關係,因為最重要賺到足夠嘅錢,達成自己嘅心願。AI也是一樣。
AI嘅願景最終可解決一切問題,甚至疾病都可以破解,生產力大幅提升,產出多於使用,邊際成本接近零,人人都可白白享受,願景多麼美好、夢幻…。
今日地球嘅糧食係足夠所有人吃飽,但最後結果係點?正好解答了將來,產出多於使用,差不多成本接近零,仍然係饑荒處處、屍橫遍野、戰爭不住…。
AI係咪真都唔重要,重要係大部人認為真及可行,這才重要,有一個合情、合法、合理嘅方式,盡收天下財富,然後累積財富,打造最安全嘅避難所,即使幾危險,佢哋都要活下去。
不過對世界級富豪,並未足夠,即使核戰,也要繼續生存下去。
AI、太空科技…成功與否,都唔係俾啲窮鬼用,不過這次宇宙級嘅豪賭嘅外圍,已經開局,普通人都可參與,就係嗰隻「士卑益匙」SPCX,如果好似專家所講,呢隻股票係龐氏騙局,公開招股就係掠奪全球投資者,咁當佢出售火星天價避難所及星艦套票,就係掠奪全球超級富豪。
(係咪好後悔沒有在這間公司工作?如果係「尾國人」應該有這種感覺。)免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。
有好多野,你只要解得通,就有機會成功。
財富嘅本質是甚麼?投資嘅本質是甚麼?請用第一原理,找出答案。唔嘥時間直接道出答案:
財富嘅本質係累積,唔係暴富。
投資嘅本質係風控,唔係拼命。
如果你期望有一日找到一隻股票,All in,以期可以短時間暴富,咁肯定唔係投資,係賭博,也唔會真正得到財富。
如果我買「咪膏死喇」嗰隻高息融產品「拆掠」優先股STRC,年年收11厘,算唔算投資?首先要知「咪膏死喇」融資係做甚麼?唔係做正經生意,而係炒虛幣,「俾突幣」價格不住下跌,條友還息都有疑問要賣幣,打破了以前一幣不賣嘅承諾,隻野變賣100元原價都冇,得八十幾元,咁即係賺息蝕價,買尾債已變104元,這隻得88.62元,加埋11元利息,只有99.62元,比本金100元還少。當然你可以說八十幾元買較安全,但別忘記金身已經破了,只要「咪膏死喇」要賣幣還息,人們有絕對理由質疑他還錢能力,有違約風險,價格才會急跌。
幾年前「痕大」嘅債息係12厘,最後結果是total loss,俾得咁嘅息,你都預咗!風險跟回報係成正比,十幾厘要冒很大風險。
投資要風控,高風險部分可以買,但比例不能太高,我都因為錯信「咪膏死喇」,重倉「拆掠」MSTR,才攪到今日如斯地步,做冇殼蝸牛。
免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。
人生太多苦難,經歷太多,我才可以處之泰然,笑傲江湖!
「士卑益匙」不存在稀缺性…
IPO價格升30%持續20個交易日,會解禁10%,8月Q2業積,又放20%。之後仍會大量供應,稀缺性不存在,即使某些被動基金要被迫爭持,仍難大升。
有的股票你係可以玩,但要知所進退,因為這是一套有系統嘅Cap水策略,先放出4.3%,令巿場出現稀缺性假象,價格急升,才逐步釋放供應,然後納入指數,指數基金被迫購入,再進一步釋放供應。即使知道是「龐氏騙局」都唔係大問題,最大問題係你係咪最後走嗰個。
供求互相爭持,令股價出現極其波動嘅現象,最擔心可能係其他AI類股票及往後上巿兩隻AI股,由於資金被抽掉,導致股價下滑嘅現象。
尾衣戰爭,令全球通脹,尾帝自身也難避免,然而對全球第一產油國,加上結算多用尾元,令貨幣更堅穩,即使油價是跟國際油價,通脹問題亦算最少,反觀嬰國某些政客,以環保為由,拒絕開發北海石油,反要增加輸入,聲稱油價係跟國際油價,即使開發,油價也不會減,忽略增加入口,令外貿赤字,令嬰鎊下跌,加速通脹,開發油田,用石油、天然氣唔環保,但嬰國人日日駕車、煮食、取暖如常使用,入口嘅油燃燒嘅碳排放會少啲嗎?根本係反智。
星期四收巿埋單,因星期五休巿,「士卑益匙」期權200元put收7.43,即743尾元,收巿約185元,蝕15點,收7.43期權金,即蝕7.57,即757尾元,帳面蝕5904.6講元。唔使驚,下星期可做200元call,永續收期權金,或者股價上升賣出亦可以。做生意有賺有蝕好正常,炒股也是一樣,唔好大驚小怪!
平時賣7日期權,今日8日,早一日,本來期權金應該更多,因為變數增加,風險更大。然而「拆掠」MSTR下跌至107元,資產下跌,孖展保證金好易爆煲,因此期權也賣唔到咁多,因為無錢接貨,收入也減少,本星期只得兩皮講紙。免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。
投資都有一種心態係怕執輸。常言道:「執輸行頭慘過敗家」,道出了這心態。但這心態也有很大風險,「南寒」有許多人賣樓炒股,因為「SK海歷事」、「衫昇」真係升了許多,怎能執輸?
「士卑益匙」SPCX也是一樣,人人賺大錢,我怎能無分?今日終於忍唔住出手…
買賣賺六千幾,期權賺五千幾(要等至星期四),都有成皮。人哋抽到新股賺double係人哋嘅事,我都唔蝕桌!星期一當然繼續炒股,上星期五收巿前平唔到倉嘅「迴猩猩」SATS,本星期繼續Call option,另put option嗰隻「扒零T牙」PLTR。
賺番多點水腳,467尾元,即3642講元,加埋上星期五嘅落盤,加埋有三皮半。
嗰隻「士卑益匙」,睇來睇去,始終無買,因為用已成功嘅價錢去買未成功嘅公司,風險依然好大,雖說需求好大,但「士卑益匙」員工也可隨時散貨,升到某個點又可再散,發行量也可加大,稀缺性不存在。
「私己然」決定下台,不過唔好以為「賓含」做首相會好,「私己然」係衰,但為爭中間選票,唔會太過份,當然呢招吃力不討好,流失選票。 「賓含」在剩餘時間做唔到幾多野,只會加稅、加福利、保選票,手法更極端,「嬰國」監生俾佢哋玩死! 「嬰國」自「脫勾」以後,十年換七相,並未好過,以為黐埋...