製藥嘅人,自己係絕對唔會食藥。
機械潤滑油(植物油)只會俾人食,自己係絕對唔會食。
咁你都唔明,如果嗰啲係好嘢,佢自己都會用,問題係佢哋都絕對唔用,就算有癌症都絕對唔會用抗癌藥物及放射性治療,只會用自然療法、順勢療法,因為佢哋比任何人都清楚這是甚麼東西,所謂藥物、食物…不過是包裝了嘅毒藥,你食嘅只不過化學元素週期表下嘅化學品。
所以投資也會面對道德嘅挑戰,我雖然盡量避免煙毒股(如煙股、博彩股、大麻股),但食品廠、藥廠…係幫人?定害人?「可烙」係讓人開心嘅飲料,令你上癮,同時也讓人有糖尿病,體重超標,心臟及血管問題嘅元凶。藥物係幫人止痛或解決問題,同時卻沒有根治疾病,要人永久依賴,咁樣嘅邏輯同毒品係冇分別。
既然我們對「天朝」嘅化學料理、預製菜、農藥菜、激素肉、膠水肉、假食物…都恨之入骨,但對於大食品廠、大藥廠,那些型象良好嘅產品,卻沒有同樣嘅憎恨,「無糖可烙」嘅代糖係致癌,同時也會誘發胰島素嘅分泌,對減肥毫無幫助,卻大口大口當健康飲品咁飲,去「勿當奴」咁開心咁食,咁係弱智?定低能?還是精神分裂?
我哋咸豐年前讀經濟學,都知公司成立目的係利潤極大化,講白啲即係賺最多嘅錢,毫無道德可言,盡其量跟足當地法律,已經仁至義盡。
當年「成哥」將地下單位叫平台層咁買,令買家以為有三、四層樓咁高,「不義而富且貴於我如浮雲」,就係咁嘅意思嗎?如果有買「成哥」股票,難免令自己成為詐騙集團成員之一。免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。



































