2024年7月7日 星期日

IB投資系列:天下烏鴉一樣黑

 如果有人一日做17小時,慘過擔泥,最低工資也賺唔到,最可笑嘅連這底牌都話埋你知,拍埋這段片賺多些view數,或求觀眾多多支持…

(理財KOL,做17個鐘,最低工資都賺唔到。以佢嘅view數都有錢賺,但要請人幫佢整片,扣除成本,賺到嘅錢除以17小時,最低工資都冇。)

(前藝人李中寧,做保安,工作12小時,一定搵到最低工資。)

以前點勁點勁,只不過大行嘅資源、支援、資訊…,我都講過我以前教我經濟嘅老師都輸錢,所以投資嘅勝敗跟你嘅經濟知識唔一定有正向關係,所以講晒俾你聽又何妨!

「富爸爸窮爸爸」嘅作者羅伯特清崎,佢嘅暴富,都係靠搭雞棚、作故仔出書、用財技破產唔還錢,有限公司係有限負債,佢自己唔使上身,但別人或因佢嘅名氣投資,贏咗有得分錢,輸咗拍拍囉柚走人,最勁嗰個都係老千,其他又算甚麼,靠投資賺錢,小成功容易,但大成功卻是困難,搏嘅成份極大,分分鐘打回原型。

(羅兆輝投資夠勁掛,貪勝不知輸,金融風暴一鋪清袋,後尾儍埋、死埋!)

所以發達,都係撘雞棚,引人落疊投資,好像「杜拜王子」一樣,只不過用嘅方式,作嘅故仔不同,好像層壓式傳銷,沒有下層嘅炮灰,何來造就上層嘅鑽石經理?天下烏鴉一樣黑,幕後玩家恰各國領袖、大商家,大公司恰細公司,基金佬恰散戶,老千恰普通巿民。

你買基金,要收續費、管理費,賺蝕佢都賺,你披闖課金、俾學費,一樣賺蝕佢都賺,層壓式傳銷,只要你入會買貨,一樣賺蝕佢都賺…

攪咁多野,貪得意咩!要做福巿民,就開善堂、做義工,要得神祝福,就十一奉獻、多作服待,我寫網誌,純無聊分享,yahoo寫了10年,google寫了11年,開頭揭露詠春功夫暗黑史,現在主力講下投資事宜及移英故事,我鄭重提醒大家不要輕易信人,包括埋我,這個世界冇好人,我認識移英家庭被騙200萬又有,「鷹屍」點人買虎杖樓又有,香港人幫香港人,我呸!「黃皮樹了哥,唔熟唔食」就大把。

網上免費嘅,聽下睇下無妨,要課金就免問,我有內幕貼士或第一手消息,一鋪已可富足三代,何需收這些披闖課金、著意YouTube 有幾多訂閱、俾like、留言…這些雞碎錢,咪玩喇!投資要長時間學習,也要長期留意時事、經濟,也要成功不驕傲,失敗不氣餒嘅各個挑戰,唔係咁簡單嘅!許多人只求一個股票號碼妄想發達,拒絕思考及尋真,倒不如買重人壽保險,跳樓都可祝福一下家人更好。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...