2024年7月10日 星期三

IB投資系列:只投資美股、日股

 投資可買升買跌,理論上只要掌握催勢,一樣可以賺錢。

但個人而言,覺得買跌嘅逆向操作較為困難,要眾人階醉我獨醒,才能做到,好聽啲叫做與眾不同,唔好聽啲叫做變態。

投資要順勢而為才會成功,如果股巿大旺,買升就較易賺錢,好像某國加入世貿,當時幾乎你肯買都賺錢,我重記得當年保險佬推介嗰隻「忠樺威力基金」不知幾強勁,當然今日可免則免,你明我意思喇!除非你一心求死就冇辦法。

我現在移居大不列顛,持有英鎊,理所當然會投資英股,不過這地經濟增長1%都冇,賺錢少、蝕錢多,搵唔到食,冇謂多花心神。新興巿場如印度、越南波動大,盡其量買基金,益基金佬。

現時而言,可以投資美股、日股,玩少少無妨,美股一定用現金買,日股可借IB孖展槓桿買,減少日圓滙率風險,利息都係1.5厘至0.5厘。現在嘅情況十分凶險,就如跟職業司機比賽,見到尾燈當你贏,又如跟業餘拳手比賽,站喺擂台至結束當你贏。跟到彎、涯到尾,就算贏,千奇唔好搏就得!


(今日賺少了,我都習以為常,投資三更貧五更富,半年冇收入都係咁,唔好覺得大驚少怪。)


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...