2024年7月6日 星期六

移英日記(170)悠長假期(五)

 終於由雷丁出發去修咸頓,車程一小時鬆少少…


將車泊在港口已俾錢訂嘅停車場…


等候上船…


上船…


早到船都未可上房,因未執房,但可去門口取匙咭去大堂激活,預定一些活動。「歪芺」幫我攪郵輪上網,變了佢自己部機上網,局住用佢部機做買賣,界面有點不同,係冇咁習慣,希望去到公海能順利買賣吧!如果做唔到買賣,佢就知死,分分鐘唔見成皮野,不過為免影響旅遊氣氛,忍住怒氣。


甲板播歐洲國家杯,英格蘭對瑞士,氣氛極佳。

中途「歪芺」要睇開船一刻,我帶兒子去玩game,後來兒子要找媽咪,沒有理我,也沒有告訴我想點,問他也沒說,越走越遠,令我很勞氣,但後來他以為爸爸不見,卻哭起來,我知道他其心不壞,也感到一點安慰。

郵輪對我來說只不過將商場、酒店放在船上,跟我們自駕旅遊差不多,只不過集中一點。晚上嘅歌舞show是全日嘅高潮,要預先預訂,氣氛很好,雖然我英文水皮,但也聽出不少以前英文歌,只是兒子中途已頂唔順睡著,離開要抱著離開。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...