2024年6月5日 星期三

IB投資系列:用賭場優勢去投資賺錢

 在賭場,點解一定係賭場贏?你解得通個道理,係股票、投資巿場都可以賺錢,反之,你最後都係輸錢。

賭場有所謂莊家優勢,意思就係贏嘅機會率比輸嘅機會率大,所以只要時間及次數夠多,這個優勢就會出現。所以遇著有些人極理性,贏輸都即走,賭場係冇優勢,為了讓賭徒磨爛蓆,要留住佢地,唔係甚麼風水局,只是冇窗、冇鐘,唔知時間,好多燈,令人好精神,冇出路指示,好像迷宮,有野飲、有野食…總言之讓你留底,賭場就一定贏。

投資你會唔會學賭場嘅比較優勢,投資贏嘅機率比輸嘅機率大嘅產品呢?要做到這優勢就要做功課,幾時係出手機會?又係要冇窗、冇鐘,唔知時間去留意個好價,當年我在漁村買美股係要涯眼瞓,現在英國下午兩時半開美巿,人夠精神先有得玩,另外,要儲好資本,賭枱、賭廳,三間輸、七間贏,賭場都贏,同樣十隻股票,唔會隻隻贏,贏多過輸就叫贏。好像我以前做快餐,個區域經理叫我計晒區內分店嘅數俾佢,所以我係最遲放工,分店唔會間間賺錢,賺多過蝕就叫賺,但老闆總希望間間賺錢。

今日啲人點炒股?要回報高、易發達。賭過錢都知,賠率高即係冷門,意味輸嘅機率比贏嘅機率為大,咁豈能唔輸錢?買埋啲「迷因股」、「妖股」如GameStop,大上大落望發達,唔死都冇用!

投資,時間也是優勢,你只要知道政府不住印銀紙,錢嘅購買力只會越來越少,購入資產,只要冇買錯野,道理上都唔會蝕錢,我好簡單咁講,英國通脹早前十幾個百分比,100鎊嘅物品,加到110鎊,如果我買了這物品,最基本已抗通脹了,當然要真係賺錢,就要多功夫了!

(投資英國樓?還是漁村樓?自己諗吓啦!漁村結構已改變,唔能夠用往積推論,我只係想講,你投資在贏嘅比率高嘅地方,你贏嘅機會便大,反之亦然。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(166)英國生活要適應

 正所謂:「一樣米養百樣人」,移英講人,每一個人也有佢哋嘅故事,做倉又好,執房又好,炒股又好,又唔係去偷、去搶,又報足稅,合情、合法、合理,有甚麼被人睇唔起呢!最睇唔起人永遠係鄉講人自己。 讀幾多書又如何?好巴閉麼?餐廳嘅侍應何嘗唔係大學生,這裡藍領薪水比白領高,只因我們係新移民...