2024年6月2日 星期日

IB投資系列:買股票唔係睇公司係睇人

 我想問:你買巴郡,因為那間公司叫巴郡麼?而是相信主席巴菲特及已故副主席查理芒格做到野,你當年買蘋果,因為份年報寫得很好麼,事實上沒有喬布斯嘅蘋果根本係垃圾,你買係因為相信已故教主喬布斯回歸,可令蘋果再創高峰。

我唔需要再舉咁多例子,如果你信「今上」,你可以買天朝嘅股票,你信「你嘉昭」,你可以買漁村嘅股票。(輸到跳樓唔關我事)出得嚟行,講個信字,你做到成績,人哋自然信你,攪到咁,仲有人敢投資嗎?

(輸晒唔使跳樓,破產就可以。)


我就試下自己眼光,睇下自己有冇信錯人。

呢條友一出道就喺呢間公司工作,有一次返教會,牧師講聖經啟示錄,講到老底嘉教會不冷不熱,神巴不得將佢吐出來。自始激發了佢熱心工作,他後來有機會見到公司領導,直指公司電腦系統唔得,當時嘅領導開明,只要對公司好,下級可挑戰上級,在這種文化下,公司發展很快,成為行業龍頭,領導世界。但公司越大就越腐化,容不下這個人,即使做了三十年,也冇得留低,佢被迫去到其他公司工作,也做到好成績,多年以後,突然收到老公司邀請佢回巢做執行長,他興奮得像18歲時第一次進入這間公司,然而這公司已今非昔比,從神壇掉下來,電腦CPU已被AMD搶去不少生意,晶片又被台積電、三星嘅技術超越,Pat Gelsinger能否反敗為勝呢?已向ASML買了最先進光刻機,能否在14A技術彎道超車呢?我拭目以待!

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(190)失敗回流

 最近知道一個消息… 有人持三球(300萬)移英三年,使剩幾十萬回流… 如果識投資,過去借日圓買美元賺息差,每月肯定有一萬,仲未計炒美股賺嘅錢,根本不成問題。 如果唔識投資股票,買英國樓,唔使交租,兩夫婦工作,丈夫全職,老婆兼職,千幾、二千鎊肯定夠,仲有錢儲蓄,如果自住樓買得平,...