2024年6月22日 星期六

詠春要妥協就難維持尊嚴,其實做人也一樣

 我有一次練功,忽發其想,放一個膠水樽,用side kick踢過去,位置是準確的,但竟然踢唔跌個水樽,第二次都唔得,原來以往訓練有數,隻腳伸盡剛好有少少距離,永遠唔會踢到。

這套功法,教拳真係一流,永遠唔會打倒徒弟,又能完美示範,就好像以前空手道嘅「吋止」,出拳打在對手身上,保持一吋距離,就當打到得分,這套規則原意係好,大家練習不會傷到對方,但後遺症也不少,真人慣性也留手,距離太遠,拳也無力,我地都知,出拳要幻想打穿對方身體,唔係保持一吋距離,或掂到當打到,冇用㗎!

詠春黐手訓練也有同樣問題,掂到當打到,主要係訓練你橋手反應,如果有其他訓練配合,問題係不大,然而黐手佔了九成時間,其餘一成係套路,都係遠離實戰嘅訓練,怎可能打交有用呢?

我知道講呢啲野,傳統詠春老屎忽一定唔鐘意,我亦知道教真拳係搵唔到食,要有泰臣教練嘅嚴格才能教出一代拳王,試問有幾多人真係肯接受艱苦嘅訓練呢?許多人學拳,不過滿足自己小小求知欲、小小虛榮感,如果早知咁辛苦,寧願唔學了,人就係咁現實,以前詠春拳館,擂台搏擊係必修,後來都冇晒了,面對現實,咁趕客法,自取其亡,食屎咩,做生意,一定係投其所好,佢地要虛榮,咪俾虛榮佢,嘩黐手好勁啊!黐得開心咪繼續俾學費,師傅繼續搵真銀,佢地係咪學到真功夫,根本不重要。

唔係個個都似我咁瀟灑,鐘意教就教,唔鐘意教就唔教,以前有個後生仔話想學詠春,是一名學生,我咪免費教佢,但次次都遲到,係公園教,又介意人睇到,要去到好遠,公園個個人都做各式運動、武術,詠春真係咁羞恥麼?最後我就選擇唔教了,我又唔係靠詠春搵食,重可以有少少堅持,重有少少風骨,倘若你要靠詠春食飯,連功夫僅有嘅堅持、尊嚴都冇晒,詠春也變為垃圾。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(190)失敗回流

 最近知道一個消息… 有人持三球(300萬)移英三年,使剩幾十萬回流… 如果識投資,過去借日圓買美元賺息差,每月肯定有一萬,仲未計炒美股賺嘅錢,根本不成問題。 如果唔識投資股票,買英國樓,唔使交租,兩夫婦工作,丈夫全職,老婆兼職,千幾、二千鎊肯定夠,仲有錢儲蓄,如果自住樓買得平,...