2024年5月5日 星期日

IB投資系列:崩盤是致富嘅最佳時機

 商人是靠買賣獲利,點樣可以賺大錢,一係貨物賣到高價,一係入到平貨。


「富爸爸窮爸爸」作者羅伯特清崎警告,崩盤已開始,意味有機會入到平貨,就是賺大錢嘅好機會。


正所謂:「物極必反」,任何事物去到盡頭,都會朝相反位置。我要問衰到盡未?天朝、漁村係差,衰到盡未?百業蕭條,但鋪租仍然企硬,迫到人做唔到生意,銀主盤未算嚴重,如果啲樓跌到一百萬樓下,要留意,當年2003年,我也是這個價位入。

美股係回緊,但未至崩盤,除非經濟衰到貼地、失業率急升、通脹大幅回落,迫使聯儲局減息,就要留意,當然走佬唔好等最後一刻,因為大門一關就走不了,股票也唔好等到最後一刻才走,幕後玩家最喜歡透過突發事件大沽空崩盤,到時你未必走到。

(一唔對路就上救生艇就最安全,唔好等最後一刻。)

警告說話講得太多,就變成狼來了或烽火戲諸侯,人們就唔會信,阻人發達嘅野,我唔想做,自己資產自己判斷,巴菲特嘅巴郡已持有大量現金,我自己資產有一半係現金,崩盤再執平貨都未遲,何必高位買貴貨,自己執生吧!

(人人變賣資產鬆人,唱好只不過幫自己出貨,做人唔好咁天真,愛國愛港,但更愛自己,這就是現實真象。)

(嘩!鄉講生活成本仲平過英國,住酒店全包。不過這十年都唔會,如果咁正,我們冇必要走。)

(鄉講仲值唔值租,睇下這些事件便知道。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(158)快樂童年

 HK嘅生活,就是帶小朋友去學習班、興趣班,去付款遊樂場,這裡也有類似。 我也帶小兒去足球班,不過心態就完全唔同,並非要做好份履歷找好學校,純粹讓小朋友玩下、體驗下,消耗多餘精力等等。 不過見到佢地唔同年幾嘅足球班,你就知青訓做得很好,英超咁好睇係有原因的。 (駕車就好快,搭車就...