2024年5月23日 星期四

移英日記(159)善惡到頭終有報

 2023年,大不列顛通脹,全球之冠,但經濟增長只有0.1%,倫敦交易所,走到就走晒,走唔到,大部分變蟹貨,真係食屎!(唔講衰野都唔得!)


幸好作為投資人,唔會著眼一個地方,天朝、漁村唔惦,咪撤資囉!將資金投資在其他巿場。越南、印度等新興巿場,波動很大,小注可以,賺雞碎咁少,無意思,美帝巿場又隨時崩塌,幕後玩家隨時收網,唔敢有大動作,揸住現金唔買貨,真係好考驗耐性。

你要有自由,就要用其他野交換,從來都唔係免費,係等價交換。


經濟唔好,統治者有絕對責任,我在大不列顛可以駡英皇查理斯三世,可以駡首相辛偉誠,可以駡保守黨,但某啲嘢就唔可以駡。(你明我意思)

如馬斯克所言,我地活在真實世界嘅機率只有一億分之一,一切都是假的,政客不過是演員,每次世界峰會,分派劇本,跟據幕玩家嘅指示去做,有做主角,有做歹角,在政治、經濟、軍事、教育、文化、宗教、傳媒等各方面控制,真實嘅世界係點?冇人知,知亦不會告訴你。

我淨係知道,聖經有警告,「那迷惑他們的魔鬼,被扔在硫磺的火湖裡,就是獸和假先知所在的地方,他們必晝夜受痛苦,直到永永遠遠。」(聖經啟示錄20:10)善惡到頭終有報。

(Jimmy Lai冇得縮,咁樣係對上帝最好嘅交待。)

沒有留言:

張貼留言

詠春要妥協就難維持尊嚴,其實做人也一樣

 我有一次練功,忽發其想,放一個膠水樽,用side kick踢過去,位置是準確的,但竟然踢唔跌個水樽,第二次都唔得,原來以往訓練有數,隻腳伸盡剛好有少少距離,永遠唔會踢到。 這套功法,教拳真係一流,永遠唔會打倒徒弟,又能完美示範,就好像以前空手道嘅「吋止」,出拳打在對手身上,保持...