2024年5月14日 星期二

移英日記(157)考到Life in the UK

 經過多月不認真準備,終於痛定思痛一定要報Life in the UK考試,最後一星期,每日勁做17個練習,全部全對才收手,終於一戰定江山。


今日考11點,早半小時到考場,要帶護照証明身份,佢會循例問你姓名、出身日期、國藉、考試目的,記住用「特衰護照」,國藉你一定要跟護照一樣,答Chinese(天朝人),千萬不要說Hong Kong (漁村)、BNO之類,衰硬冇得考,護照一定要簽名,跟你簽名一樣。跟住全身物品除護照外,全部放在儲物櫃,再用金屬探測器,眼鏡都要檢查,驚你用高科技出貓,嚴過上飛機。


跟住去到一個電腦室,全場有CCTV,職員會安排一部電腦你考,「歪芺」(wife) 同我一齊考,故我知題目完全唔同,五分鐘攪掂,離開時仲未到11點,仍有人入去考,但他們應是同一時段。流水作業,佢地唔會等齊人才準時開考。

考場附近道路有錶位,我仲特登下載Ring Go俾錢,原來可入銀仔及咭,都要幾鎊一小時泊車,一點也不便宜,錢唔係問題,但未必有位,唔好搏,我去開朋友那邊,泊在屋宛路邊位便算,行十分鐘,預到時間就可以。

https://lifeintheuktestweb.co.uk/exam-17/

(做熟17題,全部100%全對,成功率都很高。你預咗有一兩條唔識,合格就可以。)

沒有留言:

張貼留言

詠春要妥協就難維持尊嚴,其實做人也一樣

 我有一次練功,忽發其想,放一個膠水樽,用side kick踢過去,位置是準確的,但竟然踢唔跌個水樽,第二次都唔得,原來以往訓練有數,隻腳伸盡剛好有少少距離,永遠唔會踢到。 這套功法,教拳真係一流,永遠唔會打倒徒弟,又能完美示範,就好像以前空手道嘅「吋止」,出拳打在對手身上,保持...