2024年5月16日 星期四

IB投資系列:要做富人,先做1%嘅人會做嘅野

 全球大部分財富控制在1%嘅人身上,當我們跟隨99%窮鬼嘅思維去做野,最終都會成為窮鬼。

當人人買Nvidia,人人買虛擬貨幣時,唔通你會發達嗎?只不過讓人走貨,你做99%嘅人會做嘅野,你係唔會發達,因為富人只有1%。

漫畫「幽遊白書」嘅有錢佬左京,要開通靈界通道,將魔界及人間界打通。現實世界嘅有錢佬一樣咁瘋狂,馬斯克要載人去火星,一去不返單程票,貴貴也大把人科水。

(Netflix 真人版幽遊白書,打鬥、特技都出色,但真人跟漫畫相差太遠,壓縮至幾集,也令故事結構支離破碎,有點失望。)

股票實質價值被低估,才有錢賺,因為隨著時間,真實嘅價值會顯現,股價會上升。反觀,一些股票實質價值被高估,隨著時間,真實價值會顯現,股價會大跌。


富人勤勞克苦,用嘅錢跟佢嘅財富是不成正比,甚至可以用孤寒來形容。我地腦中富人的形象,只是富二代、紈絝子弟,許多人在社交軟件,所展示嘅生活水準、物質水準,遠超他們實際,將最美好一面盡展現,只求呃個贊,有甚麼用呢?要學就要學第一代富人,即使財富上升,也依然故我,有錢並不是為炫耀,而是享受自己嘅工作,如果工作滿足感不大過使錢滿足感,係唔會成功的。

(富人用二十年嘅車。)

(標基排隊買漢堡包。)

(而我,繼續依然故我,走孤獨嘅路,只為興趣,跟創富無關,不為錢嘅工作,咁先最爽。)

(股神巴菲特減持蘋果,單單為稅務,自己諗吓!)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

詠春要妥協就難維持尊嚴,其實做人也一樣

 我有一次練功,忽發其想,放一個膠水樽,用side kick踢過去,位置是準確的,但竟然踢唔跌個水樽,第二次都唔得,原來以往訓練有數,隻腳伸盡剛好有少少距離,永遠唔會踢到。 這套功法,教拳真係一流,永遠唔會打倒徒弟,又能完美示範,就好像以前空手道嘅「吋止」,出拳打在對手身上,保持...