2024年5月24日 星期五

詠春廢到咁,我地可以點?

 我想,我跟許多對武術志同道合嘅人也一樣,對武術充滿熱情,希望能夠學到一身好功夫、好武功。

黃作、黃淳樑、李小龍…嘅詠春功夫係打出嚟,唔係黐手黐出嚟,就好像有人不住在泳池邊練動作,練到幾靚都冇用,一跳落水才知唔識遊水,數以百計、千計翻車嘅武術師傅,學咗幾十年功夫,以為找個幼嫩嘅業餘拳手,就可打贏,打完才知自己根本唔識搏擊,太極師傅嘅痛,唔係身體嘅傷痛,而係幾十年的價值及信念,一次過毁滅,根本冇辦法面對自己。

我奉勸年輕嘅,趁後生上擂台,武聯嘅散打賽又好,泰拳理事會嘅拳賽又好,拳擊總會嘅拳賽也好,你上過擂台,你就知搏擊三寶係乜嘢?速度、力量、耐力。技巧係要,但都要在三個基礎下才有意義,就好似起樓冇根基,起到幾高都冇用,所以齋黐手係冇用的,我強調唔係詠春黐手冇用,這不過是其中一個功法,不是全部或大部分,打吊包、打壁包、打速度球、打木人樁、遊水、跑步、自由搏擊…同樣重要。

至於我地呢啲半退休人士,都收晒水,隨時主懷安息,仲有甚麼盼望呢?搏擊世界已經唔屬於我地,只不過一日仍生存,路仍要走下去,武術係一生嘅追尋,郁唔到就冇得講,郁得到就會練下去。我奉勸詠春門人唔好齋黐手,基礎拳法、腳法更重要,我每日戴著拳套練拳擊,練三樣就夠:直拳、勾拳、下勾拳(上擊拳),腳法也是練三樣就夠:直踢、側踢、旋踢,我自己屎忽痕練埋後旋踢,因為我覺得連環腳法好型好優美,你話我詠春叛徒,又拳擊又跆拳,又如何?到了我這個年幾,仲需要介意人點睇麼?我淨係知道這些功法對我有幫助,就算我唔打四字拳,打番詠春嘅日字拳,個力量已經好唔同,再者詠春除了埋肘拳,也有飛肘拳,只不過齋黐手嘅詠春係唔會識,明明唔需要咁窄角度嘅拳,也要咁做,人地外線拳如入無人之境,最終互中,倒地一定係詠春,除非有更廢嘅國術。

至於做師傅嘅,收得人錢,唔該交足貨,帶著徒弟操下體能,大肚腩好易糖尿、心臟血管疾病,載著拳靶操拳,練到啲人攰為止,手痛腳痛嘅,就買支活絡油搽吓,賺錢都賺得心安理得。啲人拳又重、又有體能、核心肌群又結實,唔會揸得去邊?好多詠春師傅齋教套路、黐手,唔使流汗,手法又甩漏,食屎喇!

(我都唔想講得咁難聽,詠春廢到咁,九泉之下,點見黃公、宗師、佛山贊先生、五枚師太?)

(天朝有拳手打贏K1,拳法是出眾,是下過苦功,雖然對手質疑劉策用禁藥,否則個拳唔會咁重,但K1可信度較高,不容易造假及禁藥,如果在天朝作賽就另計。)

沒有留言:

張貼留言

詠春要妥協就難維持尊嚴,其實做人也一樣

 我有一次練功,忽發其想,放一個膠水樽,用side kick踢過去,位置是準確的,但竟然踢唔跌個水樽,第二次都唔得,原來以往訓練有數,隻腳伸盡剛好有少少距離,永遠唔會踢到。 這套功法,教拳真係一流,永遠唔會打倒徒弟,又能完美示範,就好像以前空手道嘅「吋止」,出拳打在對手身上,保持...