2023年7月2日 星期日

IB投資系列:萬事起頭難

 這個道理,人人都知…


但問題是我們是否願意克服第一步。

我講下自己的第一步,差不多廿幾年前,剛剛出來工作不久,一個月薪金10000元零幾百,節衣縮食,已經用7000元在中國銀行做「零存整付」,每月都按時入錢,一年後連本帶利取回,第二年加了人工,供8000元,跟住我將錢,再放在渣打銀行做「定期存款」…


有圖有真相,這筆錢當年是將收入7成儲蓄,20萬訂期存款一年,9.125%息,收18250元。

錢唔會由天跌下來,而是努力工作,節衣縮食而來,我記得同期的同學,有的食好野,有的買名錶,有的更買車,其中一個剛考牌,更分期買新車,我甚麼也沒有,忘記買飯堂飯票,更只有食「公仔麵」。當年唯一令我自豪,是這個年紀,我已擁有渣打優先理財,唔使排隊處理財務。

人生發生很多事,我只簡單說,後來開了Citi買基金,本來買環球基金,風險較低,後做生意套了三分之一,生意失敗後,意圖收回失地,all in日本,估不到佢可以失落咁多年,年年跌,到我提取唔玩,已蒸發九成,已經變回普通人。

人有人性就冇神性,有神性就冇人性,跟住有十年都在教會服侍,食你唔飽,餓你唔死,為神工作,不必計較。然而,十年卻未立寸工,沒有出路,唔想鬱鬱而終,最終再進入世界,入世而不屬世才是要走的路。

冇了中間十年工作經驗,人到中年都唔知可做甚麼,正值地盤用人,唯有走入地盤,我雖然上唔到位,加上不穩定性,但始終薪資始終比出面高,一人工作即可,讓「歪芺」可休養身體,部署生育,也累積資金,重出江湖,這次開了一通投資戶口買港股。

讀「富爸爸窮爸爸」一書,都知現金流向,要成為富人,一定要有富人的現金流向,買入資產,減少負債。


一通唯一好處是手續費平,但孖展息高,同埋只能買港股這個單一巿場。所以找到IB,盈透證劵,可用盡賺錢三法:息差、價差、槓桿,用孖展可買入本金幾倍的股票,威力強大,風險也增加。 


我都唔怕全公開以前漁村的投資,未玩美股前,全部投資在這單一巿場,而且以地產為主導,其實有很大風險。

(當年我都有投資領展,好彩走得快。)

不過咁,投資前,應睇晒上巿公司最近的報告,了解清楚,死也不可死得不明不白。不過到了今天,這個巿場暫時不宜沾手,要講的說話已很清楚。


(上巿公司的報告咁重要,如果你話唔識睇,咁輸了錢就不要反枱了。)

有了IB投資戶口,就開始環球投資,盡可能10份資金,5份美元資產、3份歐元、1份英鎊、1份日圓,管理唔容易,差不多24小時也可買賣(日照在太平洋係冇買賣),自行調節,尤其受地源政治風險地區,如天朝、漁村,就避免投資或減持,可保平安。

好了,一口氣講了,由中國銀行零存整付、渣打銀行訂期存款、Citi買賣基金、一通買港股、IB環球投資,錢唔會由天跌落黎,要改變經濟,就由今天開始,節衣縮食,儲錢投資。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

(唔想長期糧尾,要小心用錢,多多儲蓄,方為上策。)

(閒置美元放在IB有4.58%,你仲有更好選擇?)


想了解詳情及條款,登入以下開戶優惠碼:


沒有留言:

張貼留言

英國最cheap用車

 如果憑實際駕駛而言,你會清楚知道答案。 最省油是柴油車,如果係柴電混能仲慳!當然要小心柴油車會積碳,咁上下要跑一轉高速,也有電子零件監察排放,越多電子零件就越麻煩。 我部豐田混能,46.9至61.5MPG。亦試過120MPG。 混能車可以更省油,但不是我們凡人可以做到,部Yar...