2023年6月30日 星期五

IB投資系列:蠅頭小利也重要

 有些人「大雞唔食細米」,睇唔起賺少錢的項目,結果舉步維艱。

你睇唔起收息得幾個%,某講股0003,派0.23元,40000股,派9200元,累積夠,又可再買,或兌換美元在IB收4.58%,等機會買美股,短炒賺到錢,繼續放在IB收4.58%,不住循環。若我冇錢用,會在IB轉錢去Chase,英鎊放在活期saving,都有3.3%(7月3日加到3.8%),用錢才轉去current,每次消費都有1%回贈,我工作出糧,也會立刻轉數去活期saving賺3.3%,唔好睇少這些蠅頭小利,財富都係不住累積而來,好像上圖consistent ladder,每一步係細,但係你不住上緊。


股票賺幾點,幾百元也好,一千幾百也好,只要賺錢就可以,千萬不要無了期去等待去出一招必殺技,搏擊點數都可以贏,TKO也可以,不一定要KO,再者打一一,賺點數,也在等待機會,只要有機會,重搥出擊又何妨?


黎緊兩大億萬富豪將會大戰,坦白講,元宇宙攪到我輸錢,特斯拉令我賺錢,按理我應該支持馬斯克,不過搏擊跟股價係兩回事,應按事實判斷,正所謂:「拳怕少壯」,加上朱克伯格熟習巴柔,馬斯克有體重優勢都不過脂肪,很快唔夠氣。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

想了解詳情及條款,登入以下開戶優惠碼:


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...