2023年6月2日 星期五

IB投資系列:股巿升,高追要小心

 正所謂:「執輸行頭慘過敗家」,美股三大指數上升,因為通過了美債上限、非農就業數字上升、停止加息的預期等,都令巿況轉旺。

我自己放晒微軟、蘋果、AMD,減持部分Tesla等,還差幾皮整個投資就回到家鄉,「講股」死水一潭,天朝經濟硬著陸,漁村也無可避免被牽連,這鋪一定冇運行,東升西降?唔需要聽人講,睇個股巿便知道。

評級機構惠譽指出這次債務上限過關,美帝仍在負面觀察名單,不得不防。另外,股升金跌,故此黃金只用來避險,唔好諗住賺大錢。


賺錢的原則是低買高賣,摸頂入巿要盡量避免,後巿是否仍然咁好景呢?要知道俄烏戰爭未完結,聯署局從來未有說停止加息,純粹是估估下,如果按照巴菲特的原則,別人貪婪我恐懼,人取我棄,有貨就沽,方為正路。

股巿是反映人們對巿場的未來預期,唔代表實質情況,好似英偉達係勁,AI需求也大,但係佢係零庫存,交唔到貨俾人,台積電組建生產線需時,到真正賺大錢仍有待商榷,芯片生產線可以嗎?良率好嗎?AI熱潮仍持續嗎?但這一刻股價已完全反映未來的美好預期,倘若你高追,天朝武統寶島,台積電生產受創,這個美好預期就會完全消失。好像「元宇宙」熱潮的面書,輸到我眼坦坦,高追是十分危險動作,除非你收到利好的可靠情報,不過,講真有這些消息,大行、大戶已做晒動作,幾時輪到你呢?
想了解詳情及條款,登入以下開戶優惠碼:


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:花無百日紅,要識割禾青

 許多人都知「花無百日紅」,但唔係個個都割禾青(見好就收)。 許多明星,我敢說只要紅過,已經夠收山,可以財務自由,點解仲要磨爛蓆呢? (雷曼投資失利,要做到死。) (某些紅星,在天朝往往要與投資者對賭,才可接拍,倘若部戲唔得,要嘔凸,又係要做到死。) (師叔又係對賭,損失慘重。)...