2023年7月9日 星期日

Life in the UK精讀(1)

 因為遲早都要考Life in the UK,我讀書唔叻,不像嚟到英國的博士、校長、高管、專業人士,某前消防隊長以前更要一字不漏背熟法例,所以對這些人而言,係完全冇問題,只是我這類二打六,掹車邊的移英人士,真係需要準備及整理,而這些細分的材料,除了容易吸收,更附以圖像,更加有趣,冇咁易睡著覺,幫到自己,公開這筆記,也令與我差不多水平的人,也有幫助。

好喇,開始…

要成為英國永久公民,要達兩個條件?

(能講及閱讀英文,明白Life in the UK。)

英國社會的價值觀及原則?

5個原則:

(民主、法治、自由、尊重不同信仰、參與社區。你記住以前漁村都有這些原素,有個概念,不必死記也可以。)

5個責任:

5個權利/自由:


(責任與權利/自由是互相呼應,可幫助記憶。)

甚麼是UK?

(UK包含英格蘭、蘇格蘭、威爾士、北愛爾蘭,Great Britain大不列顛並不包含北愛爾蘭。)

(英國皇家屬地Crown dependencies的海峽群島Channel islands及曼島the Isle of Man,但不屬於UK。)

(英國海外領土 British overseas territoriesSt Helena及福克蘭群島the Falkland Islands ,有聯繫但不屬UK。)


(英國係由坐落在西敏寺Westminster的國會parliament管理。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...