2023年7月8日 星期六

移英日記(91)博物館、公園

 我做執房,最清楚甚麼人有文化,正所謂:「書中自有黃金屋,書中自有顏如玉」,大不列顛人,旅行也不忘閱讀,有的書本甚至有一本聖經咁厚,真係好誇張,一個有閱讀習慣的人,文化唔會低得去邊。

大不列顛人放假去邊?其中一個是博物館。

蘇格蘭國家博物館,免費入場。
地址:Chambers St, Edinburgh EH1 1JF




在這個環境栽培下,人的水準係高,小朋友在這裡成長,也是好的。

午餐去了「有口福」吃很久沒有吃過的漁村美食,乾炒牛河,16.5鎊,1英鎊兌10港元,165港元,係就係貴了一點,但不是經常外出食,可以接受。這裡外出用膳,都要俾這個價錢。

地址: 45 South Bridge, Edinburgh, EMEA EH1 1LL

跟住去愛丁堡皇家植物公園…

地址:EH3 5LP, Edinburgh







可以近距離看松鼠及鳥類。

我自問文化水平低,對植物不感太大興趣,不過有些人可以帶相機留足半日,文化水平差異真係冇得講。博物館、公園免費入場,普通巿民都可入場,香港人放假去食飯、睇戲、唱K,著重物質,高下立見。


有很多人話英國人悶,沒有英國特色菜,沒有似樣的野食,即使他們去西班牙旅行,也是帶書去睇,純粹環境改變。黎了這裡,我明白有文化內涵的人,著重都是內在、精神的滿足,多於外在物質的滿足,所以超跑名車,我只見過一次,黑色法拉里,不顯眼,著名牌衫、帶名牌手袋也不多,真正有錢人,件衫可以很貴,但完全不知牌子,反觀,漁村金光閃閃,但竟然冇錢移英,幾皮、幾十皮都攞唔出,大有人在。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...