2023年7月14日 星期五

走得快好世界,加拿大會否是好選擇?

 漁村是甚麼環境,大家心照不宣…

你係有能力選擇,問題是你是否嘗試…

如果試過,即使失敗,也是值得驕傲,正所謂:「失敗乃成功之母」,沒有失敗,那有成功呢?


加拿大真係搶人才、搶勞動力,推出stream B計劃,你肯去工作就可以,兼職都得,仲想點呢?D後生仔又話:「稅率高,呼吸都要俾稅…。」我告訴你,全世界都係一樣,漁村係低稅率,但政府係靠賣地賺錢,住屋成為主要開支,只不過漁村係我地主場,建立了一定基礎,例如父母有公屋、居屋、私樓,跟父母同住,賺錢係幾好使,但當你想獨立的時候,情況也是一樣。

再講,黎到英國的博士、校長、高管,薪金不知要降幾多倍,要做最低工資的基層工作,對比之下,去加拿大的年輕人,算甚麼犧牲呢?


Stream A讀書移民計劃,最平讀兩年文憑即可,順便操下英文。


Stream B工作移民計劃,全職工作一年,如果兼職要1560小時,即每月返26日,每日5小時。你肯涯一年已可以,到時再作定奪也未遲,以前有些畢業的年輕人都會出去做工作假期,體驗人生,現在當工作假期,已可移民,何樂而不為?

(除非你係那些不事生產,永遠依靠人的人。)

(某人作為藝人,有少少知名度,即使不再紅,肯為家人努力賺錢,去大陸二三線場唱下歌,上下電視台,都呃到餐飯食,倘若遊手好閒,靠人生活,連人也談不上。)


(你願意付出少少爭取自由嗎?工具已俾埋你了。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...