2024年10月5日 星期六

IB投資系列:富由儉起

 先看誠哥…

(有錢佬手錶要幾千元。)

(我哋啲窮鬼,用幾舊水嘅Casio便算。)

(有錢佬食巴浪魚飯。)

(我哋啲窮鬼,食47便士(4.7港元)麵包。)

(有錢佬揸舊車、食麥當勞。)

(我哋啲窮鬼,應該用舊車,本來嗰架Honda Civic都係1700鎊(17000港元),但又維修飛輪、換離合器、斷軸,成日壞,英文又唔好,難解釋俾人聽部車乜嘢問題,局住換部豐田Yaris,approved car,罪過!罪過!)

財富嘅累積,一定由節儉開始,我初出道,賺一萬,儲七千,你要做生意、投資,永遠都係死慳死抵儲番尼,爛身爛世,窮鬼一名,沒有名牌裝身,勞力士都冇掂過,要十一奉獻、甚麼捐贈,從來唔會冇錢俾,就是今日,我也隨時準備紙幣,幫助有需要嘅人,有時也有扎心,因為乞食嘅人,不乏比我年輕有力,我冇錢都要去酒店執房,怎可以乞食呢?不過想深一層,難民未必可以工作,救援又未必到位,也有實際需要。

以前有個friend,借了兩皮玩失蹤,WhatsApp唔應,真係無聊!你低聲下氣話冇錢,攪唔掂,我都唔會迫你,咪當跌咗,最弊交待都冇句。講句唔好聽,我找追數公司又得,出律師信告到你破產又得,但係咁樣做,對我又有乜嘢好處?損失只會更大,做生意唔好意氣用事,止蝕就算,反正對方已經變賣了大家嘅關係,原來咁多年交情只不過值兩皮咁cheap,讓我大開眼界。

窮點解窮?富點解富?永遠都有原因,唔好怪上一代冇俾到自己甚麼,要怪就怪自己一生做了乜嘢?

(有些人,一手好牌,打到爛晒,做野懶散,好吃懶做,唔死都冇用。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(195)窮鬼讀書

 子女教育豐儉由人,你有錢嘅讀私立,遲些工黨話要加20%VAT,如果堅有錢,也不會動搖。如果掹車邊,就會因此轉入公立學校體系。 我哋呢啲窮鬼,就一定讀免費公立學校,在蘇格蘭低年班,午餐都免費,只係俾牛奶錢,如果堅窮,牛奶錢都唔使俾,巴士又免費(只限學童),要點對點,車個仔返學,就...