2024年10月11日 星期五

移英日記(194)工黨最貪

 面對惡政,沒有中西嘅分別…

(窮嘅人就會貪,工黨最貪,辛偉誠大把錢,佢只貪名位、權力,保守黨政府反而廉潔。)

當一個政客收咗10萬鎊(100萬港元),佢仲有公平公義嗎?這根本唔需要講,點解人哋唔送阿仙奴「波飛」給我?點解人哋唔贊助我服飾?點解有人有特權?俾錢嘅人也唔會傻嘅,你不俾番若干好處,佢點解要俾錢給你呢?

(天朝禁片「假如我是真的」,你冇特權,人哋會俾著數給你?)

我對首相施紀賢好失望,對工黨好失望,幫窮人,你妄想了!一個殘民以自肥嘅人,自私自利嘅人,係唔會從人民嘅利益出發。前首相辛偉誠雖然離地,至少佢大把錢,唔會為了錢,俾非政府人員自出自入首相府。

英國雖然不好,但至少我可以咒罵佢,下一次選舉唔會再有機會。但有些地方,並不是這樣,攪到死幾多人,民窮財盡,都可以永續政權。不過,天朝人都有通達的,就是籠子外嘅人。

(令一個地方死幾千萬人會是好人嗎?是很容易答嘅,但籠內嘅人卻不會答。)

(題外話,睇下極光冇咁嬲。)

沒有留言:

張貼留言

移英日記(195)窮鬼讀書

 子女教育豐儉由人,你有錢嘅讀私立,遲些工黨話要加20%VAT,如果堅有錢,也不會動搖。如果掹車邊,就會因此轉入公立學校體系。 我哋呢啲窮鬼,就一定讀免費公立學校,在蘇格蘭低年班,午餐都免費,只係俾牛奶錢,如果堅窮,牛奶錢都唔使俾,巴士又免費(只限學童),要點對點,車個仔返學,就...