2024年10月12日 星期六

俾我發達都係揸日本車

 曾經聽某移英網紅咁話:「Honda嘅價錢,BMW嘅享受」,就如許多移英港人都一貫咁話:「嚟到歐洲,當然揸歐洲車。」究竟歐洲車係咪真係咁好?


這個報告不是最新,遲些會出2024,你一眼都知甚麼車最可靠,除非你裝聾扮啞,一概係藍色標示嘅日本車,豐田、本田最可靠,根本不必懷疑,日產就渣啲,俾雷諾收購咗,可靠度都減半,跟唔上日本車,英國做嘅mini都玩得過。

以下有三架車,如果我發達嘅話…

我都會揀Lexus (豐田富貴版),雖然揸出嚟冇咁威,但最緊要可靠。

(電車可靠嗎?Tesla死咗,都要靠部油車去救。)

(電車免息分期又如何?你住house,有自己充電樁才考慮。)

(到咗我這個年幾,就唔係講威,而係講可靠。)

(你以為揸歐洲車就好威,幻象嚟㗎,準備見整車佬整車吧!)

(有錢,買架MR-2,都唔會失禮。)

(世界第一車廠發威,最新科技,Tesla都怕?係咪真㗎?)

沒有留言:

張貼留言

移英日記(195)窮鬼讀書

 子女教育豐儉由人,你有錢嘅讀私立,遲些工黨話要加20%VAT,如果堅有錢,也不會動搖。如果掹車邊,就會因此轉入公立學校體系。 我哋呢啲窮鬼,就一定讀免費公立學校,在蘇格蘭低年班,午餐都免費,只係俾牛奶錢,如果堅窮,牛奶錢都唔使俾,巴士又免費(只限學童),要點對點,車個仔返學,就...