2024年10月5日 星期六

IB投資系列:炒股不可恥

 成日講錢,好市儈嗎?如果唔識管錢,就好似佢地咁…

(你話冇錢,四個小朋友+三隻狗,仲要過非一般人嘅生活。成日呻冇錢,網上行乞。吳浩康也介紹他地盤工作,又嫌辛苦,唔死都冇用。)

(人哋就離七十歲,直播帶貨8小時,眼都紅晒,跟住去大英博物館亂咁噏,又話這件偷那件搶,其實許多是有錢佬捐出來,做嘅野係卑劣、下賤,但至少努力工作賺錢。)

(天朝經濟崩潰,全民拍片,但大部分賺唔到錢,要大鬧英國、台灣、日本…醜出全世界,才能賺到流量,賺到錢,做嘅野係卑劣、下賤,但至少努力工作賺錢。)

(正所謂:「識事務者為俊傑」,我真係自愧不如。)

我自己覺得股票買賣好似超級巿場,甚麼貨都要買,賺錢嘅貨,冇咁賺錢嘅貨。將到期嘅貨,價值將會歸零,就要平賣,輸少當贏,有人搶嘅貨就賣貴啲,賺取更大嘅邊際利潤。都係生意嘅一種。

社會不應該仇富,如果佢哋都係跟足規矩而成功的話,就好像奪得冠軍嘅運動員,奪得十優嘅狀元,佢冇用禁藥,沒有作弊,應該替他們高興,替佢哋喝采,商人也是一樣。

(如果做生意唔老實、詐騙,係要嚴懲。)

股票世界都有很多黑暗野,莊家舞高弄低,操縱股價,上巿公司做假數,欺騙股民…等等。不過我自問不過是小股民,冇咁嘅Level做這些事,再講,耶穌都唔容許我做呢啲嘢。

(仇富雖然可以將問題轉移,但如果冇人努力、全民躺平,仲會有將來嗎?)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(195)窮鬼讀書

 子女教育豐儉由人,你有錢嘅讀私立,遲些工黨話要加20%VAT,如果堅有錢,也不會動搖。如果掹車邊,就會因此轉入公立學校體系。 我哋呢啲窮鬼,就一定讀免費公立學校,在蘇格蘭低年班,午餐都免費,只係俾牛奶錢,如果堅窮,牛奶錢都唔使俾,巴士又免費(只限學童),要點對點,車個仔返學,就...