2023年3月10日 星期五

Honda思域,壞的時間多過揸的時間

 對於喜歡一樣事情的人,會傾盡一切去喜愛,即使有問題,亦覺得是樂趣,讓你發掘她另一面,這是很好的,因為愛佢好,亦要愛佢壞。但對於車而言,只不過代步的工具,以我們這級數的下等人所擁有的車連炫耀的功能也久奉,只求它生生性性,小點壞,就可以了。

自從上次壞極力子、飛輪以後,某資深汽車的弟兄向我保證,車是耐用品,整過的地方,已換上新零件,可涯好幾年,絕不會在同一個地方壞,上一手都換了不少野,故即使用了數百鎊,可以用幾年,計番條數,也很便宜,Approved Car或較新的車,都不代表唔會壞。

不過一齊試車十數分鐘,我發覺架車冇晒動力,開頭也以為自己揸得衰,但換了人去試都唔得,最後某弟兄溜後泊至路邊,才知前軸幹斷了,一定要拖車,AA來救車,兩間車房都唔收,可能車舊冇零件,最後拖了去最大嗰間,之後致電要三個月後才有零件,還要八百幾鎊。

某弟兄建議我自己上網買零件,才找整車佬裝,冇咁嬲,一定平過八百幾鎊。



條軸Driveshaft 105.99鎊,找整車佬百零鎊,確實是精打細算的玩法,跟住某弟兄再約多個弟兄,黎一招「老漢推車」,將車推離車房,去到路邊,再約整車佬。

某弟兄駕車廿多年,佢話Driveshaft 斷根本冇可能,架車打柴,條野都唔會斷。就好似上次極力子壞,飛輪要換埋都係冇可能,柴油車就會,但事實這些事卻發生在我身上,某弟兄廿幾年駕車經驗及專門知識不會是假,但我個人主觀經驗也是真的,幾個月,壞多過揸,仲貴過租車,牌費、燕梳也要照俾,最慘是沒完沒了,自己又有工作,十分困身、疲勞,真係唔想放假仲要為架車的事繁忙。

(AA拖車,拖到爆埋軚,要準備埋個後備軚更換。)
(正所謂:「大雞唔食細米」,如果我地這些行外人都可輕易買到零件,為何大車房要三個月,真係要由日本Honda訂貨再運過來?零件百零鎊、裝工百零鎊,大車房收四百鎊,我都算,收八百多鎊,是要我知難而退,大公司不能說唔整、唔識整的。)


沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...