2023年3月22日 星期三

移英日記(67)同聲同氣

 剛剛早放工,可以駕車接小兒放學,剛泊好車,對面有個亞洲青年走過來,似乎要甚麼幫助,由於英文都很快,聽不太清楚,直至他說Cantonese?大家才意識到都是「鄉講人」,原來同村仍有同鄉,由於架車冇電,叫我幫手急救,我問他有冇「過江龍」?他說有,我便駕車移到對面路的停車位幫他。

這個年青人叫「依人」(小鳥依人?男仔應叫Rocky之類才對,說笑!),由於母親有葡萄牙身份(應是澳門人),故在英國未脫歐時入了英國,已讀完書正找工作,雖在蘇格蘭,但英國脫歐後,佢讀大學每年仍要俾1900鎊,比漁村還平,也不錯…

佢架車是Honda Jazz,個引擎跟我部Civic完全一樣,電池也一樣咁細,比我新少少,車行買,要成6000鎊,他以為我部車要3000鎊,我說1700鎊炸!不過已整了兩次,計條數都要二千幾鎊了…

(雖然架車成日壞,但冇損我對本田、豐田的信心,始終架車里數高、手數多,問題會較多。大家都係Honda友,特別有親切感。)

其實黎到大不列顛,應要與本地人溝通,融入當地,奈何英文有限,對面屋新搬黎的印度人也很有善,也只能禮貌幾句,豈能好像「鄉講人」同聲同氣,甚麼都傾。

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...