2023年3月4日 星期六

移英日記(六十)英國工作不易

 英國脫歐,自身難保,其中勞動力更成一大缺口,這些工作,本土英國人都唔做,所以雖然肯定有工做,但不代表好做。雖然肯定出糧,但不會賺大錢,只得最低工資9.5鎊一小時或多一點,博士都係去工廠整餅,校長都係執房,真係絕無誇張,始終唔係自己主場,冇辦法。最近知道校長做到教學助理,已經笑晒咁口,可以做番自己專長,但已經不知降了幾多級了。

好多人唔明點解咁笨,有皇帝唔做,做乞衣。如果仍有人問這個問題,証明有些事漁村是看不到,我在大不列顛一樣可看漁村的新聞,但許多事係沒有報導,例如美帝對今上的批評,冇傳媒敢報導,如果資訊不完全,是冇辦法對大局作出判斷,對這些small pink係沒有討論空間,有些人比你我還清醒,攞盡著數,甘心為「正拳」效力,為「正拳」涂脂抺粉,相對之下,用勞力賺錢有甚麼值得批評地方?

(某些地方,大學生可能都要務農,唔一定可做自己專業工作。)

英國人做野係hea,工作辛苦有限,但這些工作永遠由本地人霸晒,新移民永遠只能做英國人唔做的工作,即係所謂下攔野,攞最低工資9.5鎊左右,工作辛苦、沉悶,莫說我地低學歷、低技術,就算高學歷、高技術,也優先請本地人,任何地方也是一樣。

其實靠自己勞力賺錢養活自己及家人,冇人可以睇唔起,又唔係乞食,又唔係靠政府,又唔係作奸犯科,反之,我還有能力做十一奉獻、提一點錢,隨時按感動幫助人,最重要係你自己點睇自己。

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...