2023年3月15日 星期三

移英日記(65)執房慘過咕喱

 正所謂:「細個唔讀書,大個做運輸」,做咕喱(Coolie)係做粗重野的苦力,冇學識,得鋪牛力,冇辦法,以為在酒店執房,始終是室內工作,跟以前地盤冇得比,不過我主觀經驗看來,執房仲辛苦。

以前做地盤係辛苦,但係食飯一小時一定有,早上及下午茶一定有飲茶時間,所以可以回到氣,涯得住。這裡執房冇停手,扯晒蝦,1.5升水完全飲晒,記住是蘇格蘭,早上返工時負一度,室內當十度,都脫水,慘過做地盤,嘴唇長期乾,可能做得急,不自覺用口呼吸,中間話就話有半小時休息,但一落一上,中間又去員工室攞外套,咪得十五分鐘,我試過食野,係吞唔到,要飲水送服,再者功夫永遠做唔完,廿幾間房,有一半係全做,清潔及換晒所有毛巾、床單、被袋、枕袋,補充厠紙、茶包、咖啡…所以冇人會用盡休息時間,有的食支煙或朱古力,便上去繼續開工。

我自問涯得,年輕時在麥X勞、大X活做十幾個鐘,早幾年去地盤涯了八年左右,唔會係驕身慣養,只能說歲月不留人,自己不再年輕,加上接近一年部署移英,沒有工作,而工種又冇得停,回唔到氣,才變得格外辛苦。

但諗深一層,12鎊一小時,仍是值得,因為自駕車送貨,也只有十幾鎊,但要自付油錢、保險,除非係電車,在家中充電樁於非繁忙時間充電,才有著數,某網紅揸架寶馬送貨,只不過做俾你睇,賺取擊點吧!

工作係俾人有實在感,收入計到數,投資卻波動,三更貧五更富,有錢都唔敢使再投資,最後打回原型。有工作,5+1一定冇問題。至於想學英文,這份工做就學不了太多,因為冇英國人,東歐人的英文比我還差,最叻是菲律賓人及巴基斯坦人,阿頭是葡萄牙人,全部雜牌軍,最大問題是密密做,各自做,根本冇時間溝通。

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...