2023年3月1日 星期三

移英日記(五九)英國有排衰

 大不列顛人經歷高息、高通脹、經濟衰退,開始後悔脫歐了。有一次「歪芺」叫我買蕃茄,去到超巿竟然沒有,勉強還有一盒有機蕃茄,比較貴,又不太靚,局住買,如果還在歐盟,商人早早已運來了。

俄烏戰爭本來對歐洲大陸影響比較大,英國能源入口只佔幾個%,但點解歐洲各國今年經濟已復甦,英國反而退衰呢?因為歐盟集合去買液態天然氣、石油,可用東歐勞動力,用德國科技,互保不足。反觀英國有工冇人做,有人冇工做,經濟點會起呢?

之前農作物沒有人收割,損失難以估計,沒有東歐勞動力,各行各業也難運作。我以我自己親身工作說明,執房係冇英國人做的,上司又好似西班牙人,同事有巴基斯坦人、烏克蘭人、東歐大媽等,總言之冇英國人,因為工作辛苦,冇停冇休息,趕住做,中間半小時食飯,落得去得15至20分鐘,食都消化唔到,跟住又趕,5.5小時要執18間房或以上,冇可能準時收工,英國人準時收工,根本不會做這些工作。房未執好,點租俾人,有錢都賺唔到,唔衰退才奇!放在其他行業也是一樣,下攔野冇人做,無法100%運作。

我都想緊繼續做唔做,計番港紙每月一萬幾千,雖然最低工資比漁村高一倍,工時也較短,不過迫你用效率平番條數,20分鐘做一間房,鏡、玻璃要完全冇水漬,銀色的要「靚立立」,床鋪要平、直、順,摩打手慘過練詠春,辛苦過漁村「屎畏沙」洗厠所,或者我這些經歷,就好像以色列人出埃及,走曠野之路,上帝苦待以色列人,看他們是否肯守戒命,四十日走完的路,足足行了四十年,神人摩西也衰了一次,令他不能到應許地。

(英國長期處於下遊,要重拾大不列顛光輝,恐怕不太可能。)

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...