2023年3月13日 星期一

架車整好,也不敢遠行

 正所謂:「天將降大任於斯人也,必先苦其心智、勞其筋骨、餓其體膚。」

我揸的車,唔會壞的地方,都會壞,我自知黑仔,心想如果要麻煩弟兄,倒不如買新車麻煩代理,這是我一路的想法,久病無孝子,如果麻煩人太多,人地都怕咗你,但在大不列顛,仍未可以獨立,始終言語不通,有關汽車零件及問題,有許多專有名詞,要買甚麼零件,除了熟悉汽車,更要認識英文專有名詞,否則真係企係度。

講番架車,自從大車房話收八百多鎊,唯有使出「老漢推車」推到路邊,另外上網買零件,再找整車佬。



(條軸會斷,聞所未閒,試問怎有信心遠行?)

我份工很困身,自問冇閒理架車,唯有某弟兄全權主理,人工80鎊,零件105.99鎊,都唔使200鎊,整好後,某弟兄更將車駕回我家,佢自己冒雨步行十數分鐘駕車返家,攪到我幾唔好意思。

在此,我鄭重呼籲移英人士,買新車或approved car,可保平安,除非你十分熟車,英文又有番咁上下,對汽車專有名詞完全熟悉,可上網自己買零件及與本地整車佬溝通,而且對車的熱愛程度令你唔會覺得煩,咁買甚麼車也沒有甚麼所謂。

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...