2021年9月23日 星期四

股樓減持保平安

 要了解樓巿走勢,可參考中原領先指數:

由於恐慌情緒,樓巿開始回調,有樓快走為妙。當然你亦可效法董建華買樓,每個人的處境也不同。


投資在甚麼巿場,睇圖最清楚:

(當然往積只能作參考,閣下自行判斷。投資大馬,仲唔痾拔甩(all blood),有些網紅仲叫人投資,十分不負責任。)

我又唔怕買家撻訂,因除了殺佢大訂(樓價10%),要賠雙方經紀佣金,重售物業仲可追討差價。

(香港股樓冇野好睇,有空去某網站睇下英國樓更好。英國樓都有個花園,足不出戶也可跟兒子走走跳跳,不過一定要買部剪草機。另外,廚房夠大,食材又平,如果歪芺識煮個威靈頓牛柳就好了。第二日食肉眼扒,第三日食西冷,真梳乎(soft),發夢中。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...